درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:50   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7576صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 11 آذر 1392 - 10:49
مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران:
روابط عمومی استانداری باید الگوی سایر روابط عمومی ها باشد
توجه به روابط عمومی پژوهش محور و آنلاین از مهمترین اولویتها در عرصه فعالیت در روابط عمومی استانداری است
  

روابط عمومی استانداری باید الگوی سایر روابط عمومی ها باشد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران، گفت: توجه به روابط عمومی پژوهش محور و آنلاین از مهمترین اولویتها در عرصه فعالیت در روابط عمومی استانداری است.

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد مظفری در مراسم معارفه اش در استانداری مازندران با اشاره به انتقادات رسانه ها از استاندار جدید مازندران، بیان کرد: واکنش ها به مدیریت استاندار باید حساب شده و با پرهیز از شتابزدگی باشد، هر چند نماینده عالی دولت در استان از منتقدین خود تشکر نموده و اعلام کردند با این مطالب ، موجب پویایی و تحرک ما شده اند.

وی افزود : اقدامات راهبردی استاندار مازندران به زودی در قالب گزارش 100 روزه در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت و نشست مطبوعاتی استاندار مازندرن با رسانه های مختلف استان به زودی برگزار خواهد شد.

مظفری تاکید کرد : دولت تدبیر و امید آرامش را به جامعه برگرداند و امیدوارم رسانه های استان نیز آرامش را به بدنه مدیریتی استان برگردانند.

مظفری با بیان این که مقام معظم رهبری با صراحت اعلام کردند که حمایت من از دولت و مسوولان قطعی است، تصریح نمود : در این راستا انتظار دارم همه کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارند با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت تقویت دولت خدمتگزار به ویژه مسوولین خدمتگزار استان گام بردارند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری به سیاستهای مهم کاری خود در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و گفت : روابط عمومی استانداری باید الگوی سایر روابط عمومی ها باشد و توجه به روابط عمومی پژوهش محور و آنلاین از مهمترین اولویتهای ما در عرصه فعالیت در روابط عمومی استانداری است.

وی افزود : تعامل دوجانبه با مخاطبان درون و برون سازمان باید در برنامه ها مورد توجه جدی قرار بگیرد و روابط عمومی به عنوان کانون نظام ارتباطی و تعامل بین دولت و مردم مخاطب محور و مخاطب مدار باشد.

احمد مظفری از حسن عنایت استاندار مازندران و معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران تشکر و تقدیر نمود و گفت : خدا را شکر می کنم که توفیق خدمت در در دولت تدبیر و امید را در عرصه روابط عمومی استانداری مازندران عنایت نمود.

وی از زحمات آقای معافی در مسئولیت روابط عمومی استانداری مازندران قدردانی نمود و گفت : از همکاران خوبم در روابط عمومی انتظار دارم تا با تلاش خود ، روابط عمومی استانداری را در جایگاه واقعی خود قرار دهند.

در این مراسم که دکتر یونسی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ، مشاوران استاندار و همکاران حوزه روابط عمومی استانداری مازندران حضور داشتند از زحمات معافی مدیر قبلی روابط عمومی استانداری با اهداء لوح، تقدیر شد.

 

منبع: استانداری مازندران

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد