درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7569صفحه نخست » یکشنبه، 10 آذر 1392 - 20:33
رشد سالانه ۲۱ درصدی نرم‌افزارهای مدیریتی موبایلی
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز TechNavio بر اساس گزارش جدید خود پیش‌بینی کرده است بازار جهانی نرم‌افزارهای سازمانی مدیریت دستگاه موبایلی (MDM) بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ میلادی میانگین رشد ثابت سالانه ۳. ۲۱ درصدی را تجربه خواهد کرد.


به گزارش وب‌سایت mspmentor، این گزارش برمبنای تحلیل‌های گسترده بازار و همچنین اطلاعات دریافتی از سوی کار‌شناسان صنعت نرم‌افزار تدوین شده است و نشان می‌دهد که این بازار ویژه با درخواست قابل ملاحظه سازمان‌های کوچک و متوسط مواجه شده است.


البته این بررسی نشان داده است که برای بازار نرم افزارهای سازمانی MDM نوعی تهدید نیز وجود دارد و آن‌ هم راهکارهای متن‌باز و نوظهور MDM است که در برخی بازارهای محدود رونق فراوان یافته است.


بسیاری از مطالعات انجام شده طی سال جاری میلادی نشان می‌دهد که عرضه‌کنندگان نرم‌افزارهای خدمات مدیریتی (MSP) بر ارزیابی نهایی بازار نرم‌افزارهای سازمانی MDM اثر فراوانی برجا می‌گذارند.


مرکز تحقیقاتی گارتنر چندی پیش با انتشار گزارش Magic Quadrant اعلام کرد شرکت‌های AirWatch، MobileIron، BoxTone و Tangoe در بازار نرم‌افزارهای MDM فعالیت گسترده‌تری انجام می‌دهند.


مرکز تحقیقاتی IDC نیز در گزارش مجزا توضیح داده است بازار جهانی تلفن‌همراه طی سال جاری میلادی نسبت به سال قبل جان دوباره می‌گیرد و به دنبال افزایش علاقمندی عرضه‌کنندگان خدمات مدیریتی برای ارایه نرم‌افزارهای MDM این بازار ۳. ۷ درصد رشد می‌کند.

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد