درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:55   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7569صفحه نخست » یکشنبه، 10 آذر 1392 - 20:33
رشد سالانه ۲۱ درصدی نرم‌افزارهای مدیریتی موبایلی
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز TechNavio بر اساس گزارش جدید خود پیش‌بینی کرده است بازار جهانی نرم‌افزارهای سازمانی مدیریت دستگاه موبایلی (MDM) بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ میلادی میانگین رشد ثابت سالانه ۳. ۲۱ درصدی را تجربه خواهد کرد.


به گزارش وب‌سایت mspmentor، این گزارش برمبنای تحلیل‌های گسترده بازار و همچنین اطلاعات دریافتی از سوی کار‌شناسان صنعت نرم‌افزار تدوین شده است و نشان می‌دهد که این بازار ویژه با درخواست قابل ملاحظه سازمان‌های کوچک و متوسط مواجه شده است.


البته این بررسی نشان داده است که برای بازار نرم افزارهای سازمانی MDM نوعی تهدید نیز وجود دارد و آن‌ هم راهکارهای متن‌باز و نوظهور MDM است که در برخی بازارهای محدود رونق فراوان یافته است.


بسیاری از مطالعات انجام شده طی سال جاری میلادی نشان می‌دهد که عرضه‌کنندگان نرم‌افزارهای خدمات مدیریتی (MSP) بر ارزیابی نهایی بازار نرم‌افزارهای سازمانی MDM اثر فراوانی برجا می‌گذارند.


مرکز تحقیقاتی گارتنر چندی پیش با انتشار گزارش Magic Quadrant اعلام کرد شرکت‌های AirWatch، MobileIron، BoxTone و Tangoe در بازار نرم‌افزارهای MDM فعالیت گسترده‌تری انجام می‌دهند.


مرکز تحقیقاتی IDC نیز در گزارش مجزا توضیح داده است بازار جهانی تلفن‌همراه طی سال جاری میلادی نسبت به سال قبل جان دوباره می‌گیرد و به دنبال افزایش علاقمندی عرضه‌کنندگان خدمات مدیریتی برای ارایه نرم‌افزارهای MDM این بازار ۳. ۷ درصد رشد می‌کند.

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد