درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 18:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7520صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 9 آذر 1392 - 06:52
واکنش‌ها به گزارش 100 روزه دولت یازدهم ادامه دارد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  گزارش 100 روزه، در صدویکمین روز از شروع به کار دولت یازدهم از سوی حسن روحانی قرائت شد که البته با حواشی جدیدی همراه بود. ارائه گزارش یازدهمین رییس‌جمهوری ایران در پیشگاه مردم البته این بار متفاوت از دیگر گزارش‌های مرسوم ریاست‌جمهوری در صداوسیما و در مقابل سه خبرنگار حوزه اقتصادی، سیاسی و سیاست خارجی برگزار شد و بدعتی بود که جنجال آفرین شد. علاوه‌بر تغییر شیوه ارائه گزارش، آمار و ارقام بدهی‌های دولت، پروژه‌های ناتمام و درصد تورم سبب شد، صدای برخی به انتقاد و صدای برخی دیگر به تشویق از دولت بلند شود.

آیت‌الله احمد علم الهدی که در انتخابات سال 84 از جمله روحانیون حامی کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد در انتخابات بود، در واکنش به گزارش 100 روزه عملکرد دولت، سخنان روحانی در رابطه با احمدی‌نژاد را یک‌طرفه دانست. او البته علاوه‌بر ارزیابی گزارش صد روزه دولت یازدهم، از ارزیابی سخنان خبرنگاران بازنماند و افزود: آنچه در گزارش رییس‌جمهور دردآور بود، حرف مجری بود که انتظار داشتیم از یک صهیونیست بشنویم نه از یک ایرانی که بگوید «جامعه خسته ایرانی به آرامش رسیده است. کدام جامعه را می‌توان جامعه خسته نامید؟ انتظار ما از یک ایرانی و لو غیر‌مسلمان، این سخنان نیست، چه برسد به مسلمان و مجری رسانه ملی که البته ریاست‌جمهوری تمام صحبت‌ها را با تدبیر در مصاحبه تلویزیونی پشت سر گذاشته است.»


محمدرضا صادق مشاور رییس‌جمهور در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» درباره برخی واکنش‌های منفی مسوولان دولت سابق بر این موضوع تاکید کرد که اگر نگاهی منصفانه داشته باشیم، خواهیم دید دولت با ارائه گزارش 100 روزه آن هم در موعد مقرر، به وعده خود عمل کرده است.


او با بیان اینکه این واکنش‌های منفی را می‌توان بر مبنای توجه نداشتن منتقدان گزارش صد روزه رییس‌جمهور، به هدف این کار دانست، توضیح داد: «هدف از این گزارش تبیین وضعیت واقعی کشور در عرصه‌های مختلف،از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید و نیز ارائه راهکارها و رویکردها برای حل‌و‌فصل مشکلات و کاهش تنش‌های موجود بوده است.»


صادق در ادامه با اشاره به اینکه گزارش 100 روزه رییس‌جمهور، ترازنامه‌ای از خدمات یا مشکلات دولت قبل نبوده است، گفت: «در این گزارش برخی راهکارهای ضروری برای برخی مسائل فوری درنظر گرفته شده است که در راستای بهبود وضعیت کشور خواهد بود.»


مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس نیز با انتقاد از عملکرد دولت در 100 روز گذشته گفت: گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه نشان داد تا آخر سال حداکثر اقدمات راهبردی دولت در حوزه اقتصاد، دادن ۲ بسته کالایی ارزان به برخی اقشار کم‌درآمد است. آیا حداکثر تدبیر دولت ژنرال‌ها همین بود؟ او در همین راستا تاکید کرد که راه پیشنهادی تیم اقتصادی دولت برای کاهش تورم کنترل حجم نقدینگی است، اینکه هیچ پروژه و کاری را انجام ندهیم از ترس اینکه نقدینگی کشور اضافه شود آسان‌ترین راه کنترل تورم است. بذرپاش در پایان افزود: امیدواریم دولت محترم به این باور برسد که انتخابات تمام شده است و اکنون دولت جمهوری اسلامی ایران مطرح است. دستاوردهای 33 ساله نظام با صدها هزار خون شهید به اینجا رسیده است.


این در حالی است که مشاور رییس‌جمهوری با تاکید بر اینکه پیش از هر واکنشی باید گزارش ارائه شده از سوی دولت به دقت مطالعه شود، توضیح داد: «تبیین وضعیت موجود کشور، بیش از هر دلیل دیگری، از اهداف این گزارش بوده است و دولت با ارائه آن درصدد بود، تا با روشن ساختن این وضعیت، مردم را آگاه کرده و راهکارهای مناسبی را برای مسیر پیش روی کشور ترسیم کند.»

روزنامه دنیای اقتصاد

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
تمیم
| 1392/9/11 - 17:59 |     0     0     |
واقع من به شخصه از گزارش روحانی نا امید شدم. وقتی حرف از دادن شیر مدارس و کود به کشاورزان میکنه انگار شق القمر میکنه همین شما بودید که میگفتید که کار های پیش پا افتاده در شان رئیس جمهور نیست . در خصوص رکود در تولید گندم یادش باشه 5 سال از دولت دوره قبل با خشکسالی شدید اکثر استان ها روبرو بودند . مردم که دیگه اینقدر ... نیستند.جای احمدی نژاد خیلی خالی بود.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد