درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 22:49   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7510صفحه نخست » خبر یکجمعه، 8 آذر 1392 - 20:25
ده شرکت برتر روابط عمومی ماه نوامبر 2013 معرفی شدند
فرآیند ارزیابی این آژانس های روابط عمومی از طریق الگوبرداری و مقایسه آنها بر اساس رقبای صنعتی شان انجام می شود. به منظور داوری آگاهانه، تیم تحقیقاتی روندهای بازار و صنعت را در خصوص آخرین تحولات موثر بر عملکرد سازمان روابط عمومی به طور مستقل تجزیه و تحلیل می کند. دسترسی به کسب و کار، با رتبه بندی آنلاین تاپ آژانسیز برای پیدا کردن آژانس های روابط عمومی توسط یک گروه مستقل مورد آزمون قرار می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  -تاپ آژانسیز، رتبه بندی نوامبر 2013 خود را برای معرفی بهترین آژانس های روابط عمومی اعلام کرد.

به گزارش گروه ترجمه شارا، فرآیند ارزیابی این آژانس های روابط عمومی از طریق الگوبرداری و مقایسه آنها بر اساس رقبای صنعتی شان انجام می شود.


به منظور داوری آگاهانه، تیم تحقیقاتی روندهای بازار و صنعت را در خصوص آخرین تحولات موثر بر عملکرد سازمان روابط عمومی به طور مستقل تجزیه و تحلیل می کند. دسترسی به کسب و کار، با رتبه بندی آنلاین تاپ آژانسیز برای پیدا کردن آژانس های روابط عمومی توسط یک گروه مستقل مورد آزمون قرار می گیرد.


هرماه بهترین آژانس های روابط عمومی از طریق یک فرآیند ارزیابی خدماتشان به طور کلی تعیین می شوند. این فرآیند شامل تجزیه و تحلیل عمیق بهترین مجریان روابط عمومی شرکت های منطقه از طریق شبکه صنعتی، نیاز سنجی، تجربه صنعتی، دانش صنعتی و موفقیت صنعتی است. ارزیابی مشتریان به منظور به دست آوردن ورودی های منحصر به فرد و پیشنهادات در زمینه خدمات مورد استفاده انجام می شود.


بر این اساس 10 آژانس برتر روابط عمومی در نوامبر 2013 عبارتند از:
1. دوین + همکاران
2. شرکت ارتباطات بدروم، با مسئولیت محدود
3. آژانس هافمن
4. سان استار
5. اسپارکر
6. روابط عمومی لینهارت
7. شرکای سِرِل، با مسئولیت محدود
8. ارتباطات روزیکا
9. کاپسترات
10. استراتژی های هیل+نولتون


درباره تاپ آژانسیز
تاپ آژانسیز، تهیه کننده مستقل بررسی و رتبه بندی است. امتیازبندی برترین شرکت های روابط عمومی به صورت ماهیانه برای کمک به کسب و کار از میان شرکت های روابط عمومی با قابلیت و سابقه خدمات موثر انجام می شود. هزاران شرکت روابط عمومی مورد آزمون قرار می گیرند و بهترین ها در رتبه بندی برجسته و اعلام می شوند.
از طریق لینک زیر می توانید شرکت خود را به تاپ آژانسیز معرفی کنید:


منبع: http://www.prweb.com/releases/2013/11/prweb11366336.htm
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد