درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7510صفحه نخست » خبر یکجمعه، 8 آذر 1392 - 19:49
ده شرکت برتر روابط عمومی ماه نوامبر 2013 معرفی شدند
فرآیند ارزیابی این آژانس های روابط عمومی از طریق الگوبرداری و مقایسه آنها بر اساس رقبای صنعتی شان انجام می شود. به منظور داوری آگاهانه، تیم تحقیقاتی روندهای بازار و صنعت را در خصوص آخرین تحولات موثر بر عملکرد سازمان روابط عمومی به طور مستقل تجزیه و تحلیل می کند. دسترسی به کسب و کار، با رتبه بندی آنلاین تاپ آژانسیز برای پیدا کردن آژانس های روابط عمومی توسط یک گروه مستقل مورد آزمون قرار می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  -تاپ آژانسیز، رتبه بندی نوامبر 2013 خود را برای معرفی بهترین آژانس های روابط عمومی اعلام کرد.

به گزارش گروه ترجمه شارا، فرآیند ارزیابی این آژانس های روابط عمومی از طریق الگوبرداری و مقایسه آنها بر اساس رقبای صنعتی شان انجام می شود.


به منظور داوری آگاهانه، تیم تحقیقاتی روندهای بازار و صنعت را در خصوص آخرین تحولات موثر بر عملکرد سازمان روابط عمومی به طور مستقل تجزیه و تحلیل می کند. دسترسی به کسب و کار، با رتبه بندی آنلاین تاپ آژانسیز برای پیدا کردن آژانس های روابط عمومی توسط یک گروه مستقل مورد آزمون قرار می گیرد.


هرماه بهترین آژانس های روابط عمومی از طریق یک فرآیند ارزیابی خدماتشان به طور کلی تعیین می شوند. این فرآیند شامل تجزیه و تحلیل عمیق بهترین مجریان روابط عمومی شرکت های منطقه از طریق شبکه صنعتی، نیاز سنجی، تجربه صنعتی، دانش صنعتی و موفقیت صنعتی است. ارزیابی مشتریان به منظور به دست آوردن ورودی های منحصر به فرد و پیشنهادات در زمینه خدمات مورد استفاده انجام می شود.


بر این اساس 10 آژانس برتر روابط عمومی در نوامبر 2013 عبارتند از:
1. دوین + همکاران
2. شرکت ارتباطات بدروم، با مسئولیت محدود
3. آژانس هافمن
4. سان استار
5. اسپارکر
6. روابط عمومی لینهارت
7. شرکای سِرِل، با مسئولیت محدود
8. ارتباطات روزیکا
9. کاپسترات
10. استراتژی های هیل+نولتون


درباره تاپ آژانسیز
تاپ آژانسیز، تهیه کننده مستقل بررسی و رتبه بندی است. امتیازبندی برترین شرکت های روابط عمومی به صورت ماهیانه برای کمک به کسب و کار از میان شرکت های روابط عمومی با قابلیت و سابقه خدمات موثر انجام می شود. هزاران شرکت روابط عمومی مورد آزمون قرار می گیرند و بهترین ها در رتبه بندی برجسته و اعلام می شوند.
از طریق لینک زیر می توانید شرکت خود را به تاپ آژانسیز معرفی کنید:


منبع: http://www.prweb.com/releases/2013/11/prweb11366336.htm
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد