درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 01:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7510صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 10 آذر 1392 - 07:13
ده شرکت برتر روابط عمومی ماه نوامبر 2013 معرفی شدند
فرآیند ارزیابی این آژانس های روابط عمومی از طریق الگوبرداری و مقایسه آنها بر اساس رقبای صنعتی شان انجام می شود. به منظور داوری آگاهانه، تیم تحقیقاتی روندهای بازار و صنعت را در خصوص آخرین تحولات موثر بر عملکرد سازمان روابط عمومی به طور مستقل تجزیه و تحلیل می کند. دسترسی به کسب و کار، با رتبه بندی آنلاین تاپ آژانسیز برای پیدا کردن آژانس های روابط عمومی توسط یک گروه مستقل مورد آزمون قرار می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  -تاپ آژانسیز، رتبه بندی نوامبر 2013 خود را برای معرفی بهترین آژانس های روابط عمومی اعلام کرد.

به گزارش گروه ترجمه شارا، فرآیند ارزیابی این آژانس های روابط عمومی از طریق الگوبرداری و مقایسه آنها بر اساس رقبای صنعتی شان انجام می شود.


به منظور داوری آگاهانه، تیم تحقیقاتی روندهای بازار و صنعت را در خصوص آخرین تحولات موثر بر عملکرد سازمان روابط عمومی به طور مستقل تجزیه و تحلیل می کند. دسترسی به کسب و کار، با رتبه بندی آنلاین تاپ آژانسیز برای پیدا کردن آژانس های روابط عمومی توسط یک گروه مستقل مورد آزمون قرار می گیرد.


هرماه بهترین آژانس های روابط عمومی از طریق یک فرآیند ارزیابی خدماتشان به طور کلی تعیین می شوند. این فرآیند شامل تجزیه و تحلیل عمیق بهترین مجریان روابط عمومی شرکت های منطقه از طریق شبکه صنعتی، نیاز سنجی، تجربه صنعتی، دانش صنعتی و موفقیت صنعتی است. ارزیابی مشتریان به منظور به دست آوردن ورودی های منحصر به فرد و پیشنهادات در زمینه خدمات مورد استفاده انجام می شود.


بر این اساس 10 آژانس برتر روابط عمومی در نوامبر 2013 عبارتند از:
1. دوین + همکاران
2. شرکت ارتباطات بدروم، با مسئولیت محدود
3. آژانس هافمن
4. سان استار
5. اسپارکر
6. روابط عمومی لینهارت
7. شرکای سِرِل، با مسئولیت محدود
8. ارتباطات روزیکا
9. کاپسترات
10. استراتژی های هیل+نولتون


درباره تاپ آژانسیز
تاپ آژانسیز، تهیه کننده مستقل بررسی و رتبه بندی است. امتیازبندی برترین شرکت های روابط عمومی به صورت ماهیانه برای کمک به کسب و کار از میان شرکت های روابط عمومی با قابلیت و سابقه خدمات موثر انجام می شود. هزاران شرکت روابط عمومی مورد آزمون قرار می گیرند و بهترین ها در رتبه بندی برجسته و اعلام می شوند.
از طریق لینک زیر می توانید شرکت خود را به تاپ آژانسیز معرفی کنید:


منبع: http://www.prweb.com/releases/2013/11/prweb11366336.htm
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد