درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7495صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 8 آذر 1392 - 08:01
ا راه اندازی دبیرخانه دائمی روابط عمومی فرهنگ و ارشاد شمال شرق در بجنورد ا
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی دبیرخانه منطقه ای روابط عمومی های شمال شرق کشور، در بجنورد خبر داد.

 

به گزارش شارا به نقل از شبستان، دکتر بابک دربیکی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی امروز در نشست خبری با خبرنگاران خراسان شمالی، از راه اندازی پنج دبیرخانه دائمی منطقه ای روابط عمومی در ادارات و سازمان های تابعه این وزارتخانه خبر داد و افزود: ایجاد نخستین دبیرخانه در نشست اخیر مسئولان روابط عمومی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای شمال شرق در خراسان شمالی، برای بجنورد تصویب شد.

 

وی از اهداف مهم ایجاد و راه اندازی دبیرخانه دائمی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها را فراهم کردن بستر شکل گیری نگاه تخصصی به جایگاه روابط عمومی و نقش موثر آن در رشد و تعالی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

 دربیکی با تاکید بر تقویت گفتگوی هم افزا در روابط عمومی ها، اظهارداشت: روابط عمومی یک پدیده مدرن است و ابزارهایی می طلبد که این ابزارها روز به روز در حال تغییر هستند.

 

 وی تقویت ارتباط با رسانه ها را مهم دانست و افزود: بایستی در روابط عمومی ها تلاش کنیم تا با جامعه رسانه ای تعامل داشته و اطلاع رسانی خوبی را شاهد باشیم.

 

 دربیکی، پیوند اجتماعی را از وظایف اصلی روابط عمومی ها ذکر کرد و گفت: ممکن است این پیوند گاهی با تلخی و گاهی هم با شیرینی همراه باشد ولی باید همان کارکرد مورد انتظار را برآورده سازد.

 

 مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نباید کار روابط عمومی فقط تعریف و تمجید باشد چرا که در این صورت یک دستگاه تبلیغاتی می شویم و دیگر روابط عمومی نیستیم.

 

 وی با تاکید بر ارتقاء درک رسانه از روابط عمومی، تصریح کرد: هر چه ارتباط بین ما و رسانه ها بیشتر شود موفق تر خواهیم بود.

 

 حسین ثابت قدم وحید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه جامعه خبرنگاران ما یک جامعه مطلوب هستند، از تشکیل و راه اندازی شورای مطبوعات، رسانه و سایت خبر داد و افزود: این شورا به منظور رسیدگی به مطالبات و مشکلات خبرنگاران استان فعال شده است.

 

 استان های عضو دبیرخانه دائمی فرهنگ و ارشاد اسلامی در شمال شرق، شامل خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد