درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 05:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7493صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 9 آذر 1392 - 08:25
چشم انداز جدید ده ساله برای روابط عمومی فِرِش
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تیم تازه تاسیس کریستن رودر، هلن پری، مایا گیوری و مارتی برایدوود.


یکی موفق ترین مشاوران روابط عمومی و بازاریابی در سواحل آفتابی دهمین سالگرد فعالیت خود را در جشن گرفت.


بنیانگذار و مدیر روابط عمومی و بازاریابی فِرِش، مایا گیوری گفت: من زمانی که در سال 2003 به سواحل آفتابی لندن رسیدم هرگز حدس نمی زدم که رهبری چنین موسسه مشاوه موفقی را در کنار شریک تجاری ام هلن پری در دست بگیرم.


خانم گیوری افزود: «قطعا یک سفر فوق العاده برای من بوده و من به نیم شگفت انگیز روابط عمومی فِرِش و مشتریان فوق العاده مان افتخار می کنم که به ما کمک کردند در 10 سال به چنین جایگاهی ارتقا پیدا کنیم.»


وی ادامه داد: «موفقیت در کسب و کار بستگی به مردم و موارد ما داشته، ما فوق العاده خوش شانس بودیم که چنین افراد لایق و حرفه ای را در تیم روابط عمومی فِرِش به خدمت گرفتیم.»


«مشتریان از کار کردن با ما لذت می برند و آنها از یک آژانس همه کاره که خدمات متنوعی را با کیفیت بالا در زمینه مهارت های بازاریابی و برندینگ بدون مراجعه به بریزبن (شهری در استرالیا) در دسترس دارند.»


او گفت تیمش بسیار خوش شانس هستند که در بخش کوچک مارکولا (در استرالیا) اقامت گزیده اند.»


وی تصریح کرد: «ما بسیار خوشحالیم که در بهترین سواحل رازآلود واقع شده ایم، شهر ساحلی که ما بیش از هر چیزی اردک هایی را می توان دید که در دریاچه مشغول شنا هستند. مخصوصا شنا در این سواحل زیبا در تابستان های گرم بسیار خوشایند است.»


روابط عمومی فِرِش با چندین کسب و کار در رویدادهای مختلف همکاری کرده است، از جمله اقدامات اطلاع رسانی و ترویجی برای جشنواره بادبادک کولوم، پخش کتاب کوچک کوپن کولوم از طرف شرکت گردشگری کولوم و کمک به کسب و کارهای محلی کوچک مثل شرکت ساحل آفتاب با مسئولیت محدود، دی کاف، جیمز بورل هومز، آتلانتیس مارکولا، واترملون رد، آرکیلوژی، اسکای درایو از رامبلرز.


دیگر مشاغل عمده شامل گروه املاک رید، باغ نمایشگاه کویینزلند، شورای کسب و کار آفتاب ساحل، اتاق بازرگانی، گری کریک فولکس واگن، مرکز خانه سازی ماروچیدور و مشتریان ورزش ملی و علوم ورزشی استرالیا و ژیمناستیک کوئینزلند.


تیم متشکل از مدیران خانم گیوری و خانم پری، مشاور کریستن رودر، مدیر دفتر مارتی برایدوود، طراح گرافیک هلن چپمن و تا همین اواخر آمبر جیمز است که از مرخصی تولد نوزادش لذت می برد.


خانم گیوری گفت: «ما قطعا به شهر مارکولا افتخار می کنیم و حامیان بزرگی از کسب و کارهای محلی مانند بولی و خیریه های کولوم که تقریبا در اغلب جلسات مشتریان ما حضور می یابند.»


«سه تیم فِرِش در حال حاضر در مارکولا زندگی می کنند و ما در حال کار کردن بر روی باقی تیم ها هستیم که آنها را نیز به خود الحاق کنیم.»


«وقتی ما همه این کارها را انجام داده ایم، شما چرا نتوانید این کار را انجام دهید؟»


منبع: http://www.sunshinecoastdaily.com.au/news/10-years-of-fresh-vision/2096911/
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد