درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 14:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7441صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 آذر 1392 - 07:22
گاهی روابط عمومی‌ها جاده یک طرفه را می‌روند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر ستادعالی کانون‌های مساجد، کار روابط عمومی را حرکت دوسویه و گام نهادن در جاده دو طرفه دانست و گفت: انعکاس رویدادها به مردم و اطلاع رسانی مشکلات مردم به مسئولان، وظیفه عمده روابط عمومی‌هاست.

 

به گزارش شارا، حجت‌الاسلام حمیدرضا سلیمانی، امروز در سومین نشست تخصصی روابط عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روابط عمومی دو مسئولیت سنگین دارند یکی انعکاس رویدادهای داخلی بخش مربوطه به مردم مثلاً در سازمان اوقاف و امور خیریه زحمات زیادی می‌کشند و اگر روابط عمومی بتواند به موقع و مناسب اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهد می‌تواند جریان‌ساز باشد.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی انعکاس دردها و مشکلات مردم به مسئولان را دومین وظیفه مهم روابط عمومی‌ها ذکر کرد و افزود: گاهی روابط عمومی‌ها جاده یک طرفه را می‌روند یعنی به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند اما مشکلات را به اطلاع مسئولان نمی‌رسانند که در این صورت نتیجه‌ مطلوب عاید نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، عنوان کرد: علت وجودی ما رفع مشکلات مردم است که باید در این مسیر حرکت کنیم و با آگاهی و بصیرت لازم موانع را از پیش‌رو برداریم.

 

دبیر ستادعالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید دردها را به مسئولان منعکس کنند، ‌ادامه داد: البته بخشی از این دردها درون سیستمی است یعنی مشکل پرسنل و سیستم را باید به مسئولان مربوطه منعکس کنیم تا مشکلات برطرف شود.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی با بیان اینکه اصیل‌ترین افراد باید به عنوان روابط عمومی انتخاب شوند، بیان کرد: حرفه‌ی روابط عمومی بسیار کار مهم و تاثیرگذاری است.

 

وی از حضور مدیر جدید روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز خرسندی کرد و گفت: آقای جنتی از بهترین‌ها، فردی را به عنوان مدیر روابط عمومی وزارتخانه انتخاب کرده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر لزوم هنرمندانه اطلاع‌رسانی، اظهار داشت: در این مسیر باید به گونه‌ای حرکت کنیم که نه تنها دشمن‌شاد نشویم، بلکه مایه‌ی مسرت دوستان باشیم و جبهه انقلاب را تقویت کنیم.

 

دبیر ستادعالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، خاطرنشان کرد: حضرت امام صادق (ع) فرمودند: تنها به طول رکوع و سجود دیگران نگاه نکنید بلکه به راستگویی و امانت‌داری آنها بنگرید. اگر عبادت ما با راستگویی و امانت‌داری توأم شد برکات الهی نازل می‌شود.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد