درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 09:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7441صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 7 آذر 1392 - 18:46
گاهی روابط عمومی‌ها جاده یک طرفه را می‌روند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر ستادعالی کانون‌های مساجد، کار روابط عمومی را حرکت دوسویه و گام نهادن در جاده دو طرفه دانست و گفت: انعکاس رویدادها به مردم و اطلاع رسانی مشکلات مردم به مسئولان، وظیفه عمده روابط عمومی‌هاست.

 

به گزارش شارا، حجت‌الاسلام حمیدرضا سلیمانی، امروز در سومین نشست تخصصی روابط عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روابط عمومی دو مسئولیت سنگین دارند یکی انعکاس رویدادهای داخلی بخش مربوطه به مردم مثلاً در سازمان اوقاف و امور خیریه زحمات زیادی می‌کشند و اگر روابط عمومی بتواند به موقع و مناسب اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهد می‌تواند جریان‌ساز باشد.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی انعکاس دردها و مشکلات مردم به مسئولان را دومین وظیفه مهم روابط عمومی‌ها ذکر کرد و افزود: گاهی روابط عمومی‌ها جاده یک طرفه را می‌روند یعنی به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند اما مشکلات را به اطلاع مسئولان نمی‌رسانند که در این صورت نتیجه‌ مطلوب عاید نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، عنوان کرد: علت وجودی ما رفع مشکلات مردم است که باید در این مسیر حرکت کنیم و با آگاهی و بصیرت لازم موانع را از پیش‌رو برداریم.

 

دبیر ستادعالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید دردها را به مسئولان منعکس کنند، ‌ادامه داد: البته بخشی از این دردها درون سیستمی است یعنی مشکل پرسنل و سیستم را باید به مسئولان مربوطه منعکس کنیم تا مشکلات برطرف شود.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی با بیان اینکه اصیل‌ترین افراد باید به عنوان روابط عمومی انتخاب شوند، بیان کرد: حرفه‌ی روابط عمومی بسیار کار مهم و تاثیرگذاری است.

 

وی از حضور مدیر جدید روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز خرسندی کرد و گفت: آقای جنتی از بهترین‌ها، فردی را به عنوان مدیر روابط عمومی وزارتخانه انتخاب کرده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر لزوم هنرمندانه اطلاع‌رسانی، اظهار داشت: در این مسیر باید به گونه‌ای حرکت کنیم که نه تنها دشمن‌شاد نشویم، بلکه مایه‌ی مسرت دوستان باشیم و جبهه انقلاب را تقویت کنیم.

 

دبیر ستادعالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، خاطرنشان کرد: حضرت امام صادق (ع) فرمودند: تنها به طول رکوع و سجود دیگران نگاه نکنید بلکه به راستگویی و امانت‌داری آنها بنگرید. اگر عبادت ما با راستگویی و امانت‌داری توأم شد برکات الهی نازل می‌شود.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد