درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 23:27   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7431صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 5 آذر 1392 - 15:29
کارگاه آموزشی روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر کارگاه آموزشی روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

 

به گزارش شارا به نقل از مهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر سه‌شنبه در این مراسم از تلاش های صورت گرفته در عرصه اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی مجموعه تبلیغات اسلامی در سطح استان تقدیر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: برقراری تعامل و گفتگو پیرامون انعکاس و انتشار رویدادهای فرهنگی از الزامات و اصول اولیه و محوری فعالیت های روابط عمومی است.

وی خواستار تعامل بیشتر با موسسات وابسته به سازمان شد و اضافه کرد: برقراری ارتباط با هیأت مذهبی، مراکز و مؤسسات قرآنی و سایر موسسات وابسته سازمان و بهره گیری از ظرفیت های آنان گام مثبتی در راستای ترویج ارزش های اسلامی و انعکاس فعالیت های سازمان است.

در بخش دیگری از این کارگاه آموزشی مقصود غلامی، کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با ذکر اصول کلی خبرنویسی به تشریح نحوه استفاده از سامانه جدید ارسال خبر پرداخت.

در بخش پایانی این مراسم که در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، شرکت کنندگان به بیان دیدگاه ها و طرح مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

گفتنی است، در این کارگاه رابطان خبری ادارات تبلیغات اسلامی دشتستان، تنگستان، دیر، کنگان، دشتی، گناوه و نمایندگی تبلیغات اسلامی شبانکاره حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد