درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 19:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7336صفحه نخست » یکشنبه، 3 آذر 1392 - 03:00
کمپین گوگل برای استفاده زنان هندی از اینترنت
گوگل یکی از آن شرکت هایی است که بشدت معتقد به حق تک تک افراد برای دسترسی به اینترنت است، و همین مسئله انگیزه ای برای شرکت گوگل است تا برای اولین بار با راه اندازی کمپین، 50 میلیون زن هندی را به اینترنت متصل کند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمپین "کمک به زنان برای متصل شده به اینترنت" از امروز پس از کنفرانس خبری "راه اندازی وبسایتی برای تامین کردن مسائل پایه ای برای استفاده کاربران خانم از اینترنت" رسماً آغاز شد.
Rajan Anandan مدیر بخش هند شرکت گوگل به خبرنگاران گفت که زنان تنها یک سوم از 200 میلیون و اندی کاربر اینترنت در هند را تشکیل می دهند و از آنجاییکه این کشور در حال تبدیل شدن به دومین بازار اینترنتی دنیا است این آمار باید تغییر کند.
Anandan اضافه کرد: "(دسترسی به) اینترنت می تواند به زنان برای رسیدن به عزت نفس، بیان آزادانه دیدگاه های خود، دسترسی به فرصت ها وموقعیت های جدبد و تحصیل کردن کمک کند. هدف کمپین ما متصل کردن 50 میلیون کاربر خانم به اینترنت طی سال آینده میلادی ست تا آن ها نیز از فواید اینترنت بهره مند شود." 
علاوه بر آموزش اصول بنیادین کامپیوتر، مهارت های اینترنت و جزئیاتی از نحوه چت کزدن و یا استفاده از سرویس های پست الکترونیک، این وبسایت شامل دامنه ای گسترده از ویدیو هایی ست که به منظور اطلاع رسانی کردن در مورد فواید اینترنت به زنان هندی طراحی شده است
شرکت گوگل برای آگاهی رسانی و آموزش زنان هندی به منظور دسترسی آسان به اینتزنت در سراسر کشور با شرکت های Intel
، Hindustan Unilever و بانک Axis همکاری می کند.

 

منبع: ایستنا

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد