درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 13:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7274صفحه نخست » چهارشنبه، 29 آبان 1392 - 10:57
محمد متین، دبیر کمیسیون اقتصادی و زیر بنایی شورای اطلاع رسانی دولت شد
با رای اکثریت قریب به اتفاق روسای مراکز اطلاع رسانی وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی اقتصادی و زیر بنایی دولت یازدهم، محمد متین مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد به عنوان دبیر این کمیسیون برگزیده شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در جلسه ای که صبح امروز در محل دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت و با حضور روسای مراکز اطلاع رسانی وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت ، معدن و تجارت، نفت، نیرو، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزارشد پس از بحث و بررسی در خصوص دستورالعمل فعالیت دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در دولت یازدهم، در خصوص تعیین دبیرجدید کمیسیون زیربنایی و اقتصادی شورا در دولت یازدهم رای گیری بعمل آمد که در نتیجه با رای اکثریت قریب به اتفاق حاضران محمد متین مشاور وزیر اقتصاد و رئیس مرکز اطلاع رسانی این وزارتخانه بعنوان دبیراین کمیسیون انتخاب شد.

متین تا پیش از ورود به مجموعه وزارت اقتصاد به ترتیب مسئول طرح و برنامه در گروه های تلویزیونی سیما، طراح و تهیه کننده برنامه های معارف شبکه های اول، دوم و پنج سیما، دبیر شورای سیاستگذاری فرهنگ تحول اداری، مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، رئیس شورای دبیران خبرگزاری ایکنا، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره وزارت احمد مسجد جامعی، مدیر دانشنامه دانشگاه شهید بهشتی، معاون فرهنگی و مشاور عالی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهید بهشتی بوده است.

محمد متین در سال 1384 به عنوان مدیرکل حوزه ریاست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی کشور برگزیده شد و تا پیش از انتصاب به مسئولیت اطلاع رسانی وزارت اقتصاد توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی در آن مسئولیت نقش آفرینی کرده است .

دبیرکمیسیون اقتصادی و زیر بنایی شورای اطلاع رسانی دولت که در دوره وزارت داوود دانش جعفری به عنوان مدیر نمونه ملی کشور انتخاب شده بود دارای دانشنامه کارشناسی با احراز رتبه اول دانشکده حقوق در دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد حقوق عمومی است.

محمد متین تاکنون سه جلد کتاب با عناوین مجموعه مقالات مطبوعاتی دهه هفتاد، نوزائی از منظر فقه و حقوق و گوهر اعتدال تالیف کرده است.

 

منبع: ما

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد