درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 11:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7008صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 20 آبان 1392 - 09:29
روابط عمومی ها انتقاد را به عنوان فرصت ببینند
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: روابط عمومی ها نباید انتقاد را به عنوان تهدید فرض کنند بلکه باید به عنوان فرصت بدانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روح الله معافی پیش از ظهر امروز 20 آبان ماه 92 در نشست هم اندیشی روابط عمومی های استان که در استانداری مازندران برگزار شد اظهارداشت:  اهمیت افکار عمومی مهمترین دلیل شکل گیری روابط عمومی ها در سازمان ها بوده است.

وی ادامه داد: افکار عمومی فرآیندی پویا است که در دو قرن جدید به سبب تغییر و تحولات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری دارای اهمیت فراوانی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران یادآور شد: افکار عمومی نیروی قدرتمند و خاموش دولت ها در سطح کلان و روابط عمومی‌ها در سطح خود از آن بهره می‌برند و در سازمان های خود با خط و مشی هایی به تلاش می پردازند و موفقیت و جایگاه خود را مشخص می کنند.

معافی با بیان اینکه افکار عمومی تعیین کننده خط مشی روابط عمومی در دستگاه ها و سازمان ها است گفت: در صورتی افکار عمومی به مددد روابط عمومی نیاید به طور حتم دچار بحران و چالش خواهد شد.

وی افزود: روابط عمومی ها و رسانه ها مکمل و لازم و ملزوم یکدیگر هستند و نباید درب روابط عمومی ها به روی اصحاب رسانه بسته باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به اینکه سیاست روابط عمومی مبتنی بر اصل صداقت است که باید دو طرفه باشد گفت:خبرنگار حق  و حقیقت را می بیند و می شنود و در این راستا باید بر سطور کاغذ نقش بنگارد.

معافی خاطرنشان کرد: باید از تمامی ظرفیت های بالقوه استان برای پویایی ، بالندگی و رشد و نمو روابط عمومی ها کمک گرفته شود.

وی گفت: روابط عمومی باید به صورت مجرایی و با ایجاد شبکه های مختلف به جمع آوری ، پایش و نتیجه گیری اطلاعات جهت تبادل اندیشه و افکار عمومی اهتمام کنند .

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران اظهارداشت: در صورتی که قصد داریم روابط عمومی پویایی داشته باشیم باید پاسخ مثبت به صدای مردم داده شود و روابط عمومی ها باید اشراف بر نقاط ضعف و قوت دستگاه خود داشته باشند.

معافی با تاکید بر اینکه انتقاد هرگونه که منصفانه تر باشد سبب خود شکوفایی می شود گفت: روابط عمومی ها نباید انتقاد را به عنوان تهدید فرض کنند بلکه باید به عنوان فرصت بدانند.

وی به مهمترین وظیفه روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت:  اطلاع رسانی مهمترین وظیفه روابط عمومی ها است  و روابط عمومی ها باید عملکرد دستگاه های اجرایی خود را به صورت دقیق به مردم اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران یادآور شد: روابط عمومی ها باید از اصحاب رسانه به عنوان امکان بالقوه و مناسب ترین ارتباط برای افکار عمومی استفاده کنند و نباید آنان را نقطه مقابل خود بدانند.

معافی از برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی سایبری 27 آبان ماه امسال در معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران خبر داد.

 

منبع: ایسنا 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد