درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 18:10   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6791صفحه نخست » دوشنبه، 13 آبان 1392 - 09:03
آمارهایی خواندنی درباره شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی که این روزها از آنها با عنوان رسانه ی اجتماعی نیز یاد می شود، مرزهای جغرافیایی را مدت هاست که پشت سر گذاشته اند و آنچه منجر به مهم شدنشان شده، قلمرو و تنوع مخاطبانشان است.
  

 

  آمارهایی خواندنی درباره شبکه های اجتماعی

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه ی اجتماعی حالا دیگر تنها فیس بوک نیست و کاربران در کشورهای بزرگ نسبت به جذب شدن به شبکه های منطقه ای و محلی هم ذوق نشان می دهند.

هم اکنون 24 شبکه اجتماعی با امکانات گوناگون در اختیار مردم جهان است و مردم دنیا می توانند دنیای مجازی شان را فراتر فیس بوک هم بسازند.

در این گزارش در مورد آمارهایی جالب درباره شبکه های اجتماعی بزرگ و کوچک با شما سخن ی گوییم:

1. فیس بوک همچنان پرچمعیت ترین شبکه ی اجتماعی با 1/6 میلیارد کاربر فعال در ماه است. البته در میان از یوتیوب هم نباید غافل شد که در همسایگی فیس بوک با یک میلیارد کاربر فعال در ماه به کار خود ادامه می دهد.

2. رسانه اجتماعی بزرگ چین به نام Qzone با 712 میلیون کاربر در رتبه بعدی قرار دارد. این رقم دو برابر جمعیت سرویس پیام رسان (چت) واتس آپ و سه برابر تعداد کاربران شبکه اجتماعی توئیتر است.

3. تعدادی از پلت فرم های پیام رسان یا همان چت دنیای مجازی یعنی واتس آپ، لاین و ویچت هم در میان بهترین ها هستند.

4. 86% کاربران فیسبوک خارج از آمریکا هستند.

5. 95  با وجود اینکه فیس بوک در چین فیلتر است، هم اکنون 95 میلیون نفر چینی عضو این شبکه اجتماعی هستند. همچنین 68 میلیون هندی و 42 میلیون برزیلی هم اکنون عضو فیس بوک هستند. مجموع کاربران فیس بوک در این سه کشور بیش از دو برابر جمعیت 100 میلیونی کاربران آمریکایی است

6. نزدیک به 25% کاربران لینکدین هندی هستند. در حقیقت جمعیت هندی های لینکدین و گوگل پلاس از جمعیت آمریکایی این دو شبکه اجتماعی بیشتر است.

7. گوگل پلاس 100 میلیون، توئیتر 80 میلیون و یوتیوب 60 میلیون عضو چینی دارند.

8. لینکدین تنها شبکه اجتماعی فیلترنشده در چین است که 20 میلیون چینی عضو آن هستند.

9. منطقه آسیا و اقیانوس آرام بیش ار سایر مناطق جهان کاربر فعال دارد.

 

منبع: بانکی دات آی آر

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد