درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6520صفحه نخست » یکشنبه، 5 آبان 1392 - 22:51
جستجوگرهایی که به حوزه شخصی‌تان احترام می‌گذارند!
  

جایگزین‌هایی برای جستجوی گوگل

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جستجوگرهایی که به حوزه شخصی‌تان احترام می‌گذارند!

جستجو در گوگل روز به روز اطلاعاتی از ما به شرکت گوگل می‌دهد که در حالت عادی از آن استفاده تجاری می‌شود و بدبینان هم تصور خبرچینی و سوء‌ استفاده را از آن دارند.

یو‌اس تودی، جایگزین‌هایی را برای جستجوگر گوگل معرفی کرده است.از طرف دیگر اخیرا گوگل مقررات حریم خصوصی را تغییر داده که به گوگل اجازه داده می‌شود نام و عکس عمومی تان در تبلیغات به نمایش در آید. اگر در شبکه اجتماعی گوگل پلاس +1 زده باشید، گوگل توصیه شما را برای دوستان شما به نمایش می‌گذارد. گوگل در آینده خواهد توانست با همین رضایت کاربران موضوع را به شبکه‌های مثل یوتیوب یا موسیقی یا اپلیکیشن‌هایی که برای گوشی هوشمند می‌خرید گسترش دهد.در صورتی که کسی بخواهد از این اتفاق در امان باشد می‌تواند از رقبای گوگل استفاده کند که کمتر در حریم خصوصی کاربران سرک می‌کشند.DuckDuckGo جستجوگر بزرگی به اندازه گوگل نیست اما هیچ اطلاعاتی از کاربران را جمع‌آوری نمی‌کند. همان نتایج جستجوی گوگل را در اختیار کاربر می‌گذارد اما به تجزیه و تحلیل اطلاعات نمی‌پردازد.

جستجوگر  IxQuick اطلاعات جستجو را رمزنگاری کرده و دسترسی به آن‌ را سخت تر می‌کند. امکان رتبه بندی نتایج بر اساس نظر هر کس برای استفاده بهتر کاربران دیگر هم وجود دارد.

جستجوگر Yippy سایت دیگری است که محتوای بزرگسالانه را از دیگر محتوای وب جدا می‌کند.برای استفاده بر روی موبایل «مازوم» و برای استفاده در تبلت «ایزیک» پیشنهاد می‌شود که طراحی آن‌ها برای گوشی‌ها و تلبت‌ها به خوبی گوگل و کار کردن با آن راحت است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد