درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6367صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 مهر 1392 - 12:41
پست بانک"نشان ارتباطات انسانی" گرفت
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پست بانک ایران به دلیل خدمت رسانی در روستاها و برقراری ارتباط صمیمانه با مردم براساس رای هیات داوران نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی "نشان ارتباط انسانی" گرفت.
 
 به گزارش شارا، در متن نشان مذکور آمده است؛ به دلیل ارتباط صمیمانه و عاطفی محور با مردم تا دورترین نقاط کشور و توجه ویژه به رعایت قواعد ارتباط چهره به چهره و همدلی با مشتریان براساس رأی هیأت داوران نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی نشان ارتباط انسانی به این بانک اعطاء می شود.
 بنابراین گزارش: نشان مربوطه در مراسم اختتامیه نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک اهداء شد.
 این گزارش می افزاید: نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران با عنوان روابط عمومی هوشمند؛ استاندارد راهبردها، شیوه ها و ابزارها با موضوعات؛ امید، تدبیر، عقلانیت و هوشمندی طی روزهای سی ام مهرماه و یکم آبان ماه سال جاری با حضور استادان، متخصصان ارتباطات و مدیران، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های سراسر کشور از جمله کارشناسان روابط عمومی پست بانک ایران در مرکز همایش های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درحال برگزاری است.
 طبق این گزارش: در طول برگزاری این جشنواره استادان و متخصصان عرصه های ارتباطات و روابط عمومی درخصوص؛ مبانی هوشمندسازی روابط عمومی و چشم انداز آن، شاخص های روابط عمومی هوشمند، روابط عمومی هوشمند؛ چالش ها و چشم اندازها، روابط عمومی هوشمند در فضای سایبر، مدیریت هوشمند روابط عمومی و ملاحظاتی بر آن، مبانی، انواع، اشکال و ویژگی های هوشمندی در روابط عمومی، شنیدن و دریافت بازخورد در روابط عمومی، جایگاه عقلانیت و هوشمندی در روابط عمومی، روابط عمومی و سپهر اطلاعاتی و بسیاری از مباحث مرتبط با روابط عمومی به سخنرانی پرداخته و در پایان هربخش به سئوالات مطرح شده پاسخ می دهند.
 همچنین در مراسم افتتاحیه و اولین روز این سمینار؛ برترین های جشنواره علمی روابط عمومی، مدیران ارشد ارتباط گستر به همراه نشان های ویژه معرفی شدند و در مراسم اختتامیه و روز پایانی آن نیز روابط عمومی برتر و کارشناسان برتر روابط عمومی در سطوح مختلف معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.
 گفتنی است: در این سمپوزیوم و کارگاه های اختصاصی آن کارشناسان ستادی روابط عمومی و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مدیریت های شعب پست بانک استانها نیز حضور دارند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد