درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6355صفحه نخست » سه شنبه، 30 مهر 1392 - 09:15
اینستاگرام به ایران رسید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جواد افتاده- حساب رسمی اینستاگرام عکسی از برج آزادی را در اکانت خود بازنشر داد. عکسی که در هنگام نوشتن این پست بیش از ۹۸ هزار بار لایک شده است.
اینستاگرام به ایران رسید 
به گزارش رسانه‌های اجتماعی، اکانت رسمی اینستاگرام عکس‌ها و مناطق زیبای جهان را معرفی می‌کند و این بار گویا نوبت به ایران و برج آزادی بود که در این اکانت معرفی شود.
عکس برج آزادی توسط کاربری با عنوان dmcruz در اینستاگرام قرار گرفته و اینستاگرام آن را بازنشر کرده است. اینستاگرام به طور مشروح در وبلاگ خود درباره برج آزادی و ایران مطلب نوشته است.  این پست در هنگام نوشتن این مطلب بیش از ۸۰۰ نظر داشت.
اینستاگرام به ایران رسید 
اینستاگرام در شرح عکس خود آورده است:
برج آزادی در ورودی غربی تهران، ایران واقع شده و نماد‌ی‌ترین بناء شهر است. متشکل از ۸ هزار بلوک سنگ مر مر سفید که منطقه‌ای در اصفهان استراخ شده است. هزینه ساخت این برج توسط گروهی متشکل از ۵۰۰ کارخانه‌دار ایرانی تامین شد. ساخت این برج در سال ۱۹۷۱ به مناسبت سالگرد جشن‌های ۲۵۰۰ ساله امپراطوری پرشین به پایان رسید. این برج ابتدا با عنوان برج شهیاد (شهیاد آریامهر) به معنی یادبود پادشاهان نام‌گذاری شد که «آزادی» بعد از انقلاب ایران در سال ۱۹۷۹ به روی آن نام‌گذاری شد.
برج در وسط میدان معروف آزادی تهران واقع شده است که محل بسیاری از تظاهرات منجر به انقلاب ایران در ۱۲ دسامبر ۱۹۷۹ بود. با تاریخ غنی که آن را احاطه کرده، برج آزادی بخشی از یک مجموعه فرهنگی از جمله یک موزه در زیر این بناء است.
اینستاگرام به ایران رسید 
گفتنی است، اینستاگرام اپلیکیشن موبایلی برای عکاسی است که حال تبدیل به یک شبکه اجتماعی عکس تحت موبایل شده است. این اپلیکیشن محبوب ابتدا در سال ۲۰۱۰ در نسخه iOS و بعد اندروید عرضه شده و هم‌اکنون کاربران از طریق وب نیز می‌توانند عکس‌ها و پروفایل‌های ایسنتاگرامی را مشاهده کنند. فیس‌بوک سال گذشته اینستاگرام را به ارزش یک میلیارد دلار خرید.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد