درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 04:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6258صفحه نخست » یکشنبه، 28 مهر 1392 - 11:19
ماجرای جنجالی دست دادن بیل گیتس! +عکس
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لاندانیوز- این روزها مدل دست دادن بیل گیتس به سبک امریکایی با رییس جمهور زن کره جنجالی بزرگ ایجاد کرده است.
به گزارش لاندانیوز از خبر انلاین ثروتمند ترین مرد عالم آی تی، در دیدار با “های پارک” در حالی که دست چپ خود را در جیب نگه داشته بود، با وی دست داد و این موضوع سوژه داغ رسانه ها شد.

بیل کیتس

در نگاه اول رسانه های کره ای این حرکت بیل گیتس را توهین تلقی کرده و آنرا خارج از ادب و نزاکت دانستند.

رسانه های غربی نیز نوشتند بیل گیتس موفق به مدیریت توهین به تمام کره جنوبی ها با گستاخی و شکستن قوانین سخت گیرانه و نانوشته این کشور، شده است. چنین نوع دست دادن در ادبیات کره، بسیار توهین آمیز بوده و قابل بخشش نیست. از سوی دیگر هر کسی این مدلی دست دهد، خود را بالاتر از نفر روبرو می داند و به همین خاطر از موضع قدرت چنین کاری می کند.
بعدا برخی برای توجیه دست دادن بیل گیتس به سبک امریکایی، با گرد آوری تصاویر سایر دیدارهای بیل گیتس ، دلیل و برهان تازه آوردند.
از آنجایی که اعضای حزب رییس جمهور تازه کره جنوبی از این حرکت بیل گیتس عصبانی بودند، با انتشار عکس دست دادن بیل گیتس با رییس جمهور قبلی در حالی که دوباره دستش در جیبش بود، کمی از عصبانیت شان کاسته شد.
اما دبیر کل مجلس کره – چانگ جین سوک – یک دست در جیب و نبستن دگمه کت هنگام دست دادن با رییس جمهور جدید را یحتمل یک سبک امریکایی اما بسیار تاسف بار خواند.
به هر حال رییس دفتر رییس جمهور اعلام کرد خانم “های پارک” وی را بخشیده است! شاید خانم “های پارک” بعد از دیدن تصویر دست دادن بیل گیتس با رییس جمهور سابق – لی میونگ باک- فهمیده است همه چیز به سبک امریکایی بر می گردد! نه سبک تازه مد شده و بیخور گنگنام استایل!

بیل گیتس
بیل گیتس

بیل گیتس در حال راه رفتن

بیل گیتس

بیل گیتس و برلوسکونی (برلوسکونی شوخی بردار نیست، بلکه خطرناک هم هست)

بیل گیتس

گیتس و آلن ژوپه وزیر خارج اسبق فرانسه

بیل گیتس

گیتس و تابو امبکی رییس جمهور افریقای جنوبی

بیل گیتس

بیل گیتس و رییس جمهور سابق فرانسه ، سارکوزی

بیل گیتس

بیل گیتس و وزیر خارجه هند کریشنا در ۳۱ ماه می ۲۰۱۲

بیل گیتس

گیتس و رییس جمهور چین شی جین پینگ روز ۸ آوریل امسال

بیل گیتس

گیتس و بان کی مون دبیر کل سازمان ملل

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد