درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6243صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 مهر 1392 - 06:22
روابط عمومی‌ها ترویجگر روحیه جهادی در جامعه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون اداری، پشتیبانی کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس گفت: روابط عمومی‌ها باید با حضور در مناسبت‌های مختلف برای ترویج روحیه جهادی در جامعه تلاش کنند.
 خبرگزاری فارس: روابط عمومی‌ها برای ترویج روحیه جهادی در جامعه تلاش کنند

به گزارش شارا به نقل از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری فردوس، محمدعلی جوان در جمع روابط‌ عمومی ادارات شهرستان فردوس، اظهار داشت: وجود پست روابط عمومی در ادارات ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و همه ادارات باید روابط عمومی قوی و فعالی داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس در نهم آبان‌ماه سال جاری، افزود: روابط‌عمومی ادارات سطح شهرستان وظیفه دارند که این کنگره بزرگ فرهنگی را در سایت‌های اداری خود منعکس و فضای جامعه را نیز برای برگزاری کنگره آماده کنند.

معاون اداری، پشتیبانی کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس تصریح کرد: روابط عمومی جاده‌ای دوسویه است که از سویی باید خدمات و فعالیت‌های دولت و نظام را به مردم و از سویی دیگر مشکلات و مسائل مردم را به مدیران و مسئولان منتقل کند.

جوان با تأکید بر حضور روابط عمومی ادارات در مناسبت‌های دینی، ملی و حماسی، یادآور شد: روابط عمومی‌ها باید با حضور در مناسبت‌های مختلف برای ترویج روحیه جهادی در جامعه نیز تلاش کنند.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس از تشکیل و فعالیت 17 کمیته مختلف برای برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس خبر داد و متذکر شد: از مجموع 28 طرح پیشنهادی، تعداد هشت طرح اثرگذار فرهنگی به تصویب اعضای ستاد رسید و در حال حاضر نیز کمیته‌ها مشغول انجام فعالیت‌های مختلفی هستند.

در این جلسه از اداره راه و شهرسازی و نیز شهرداری‌های فردوس و اسلامیه و مدیریت توزیع برق به سبب همکاری در اجرای مقدمات برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس قدردانی شد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد