درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 00:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6202صفحه نخست » شنبه، 27 مهر 1392 - 09:52
دیدار مدیر کل دفتر تبلیغات با هیئت رئیسه انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای هیئت رئیسه انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران و برخی صاحبان شرکت‌ها و کانون‌های تبلیغاتی دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش شارا، در این دیدار دوره‌ای برخی از مباحث مورد نظر دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی و انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفت. واگذاری اموری که امکان انجام آن‌ها توسط انجمن وجود دارند، انجام پژوهش‌های علمی در ارتباط با مسائل و مشکلات کانون‌ها، هماهنگی به منظور روش رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، بررسی آسیب‌شناسی و ارائه راه حل برای صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، ساماندهی نظارت بر فعالیت کانون‌ها، بحث و بررسی در خصوص سرفصل‌های درسی رشته تبلیغات و ارائه پیشنهاد درباره چگونگی تدریس این رشته در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، اتفاق نظر بر ضرورت آموزش به افراد متقاضی تأسیس کانون‌ها و کانون‌های فعال، طرح موضوع مالیات کانون‌ها و بحث و تبادل نظر در مورد اصلاحیه قانون نظام صنفی و ارتباط آن با اتحادیه صنفی کانون‌های تبلیغاتی از جمله مواردی بود که در جلسه یاد شده مطرح شد.
شایان ذکر است، از این پس با هدف ارتباط بیشتر دفترتبلیغات و اطلاع‌رسانی با انجمن صنفی، این دیدار‌ها به صورت دوره‌ای و طبق جدول زمانی معین و با صورت جلسه مشخص برگزار می‌شود.
گفتنی است این دیدار، روز سه شنبه 23 مهرماه در محل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد