درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 13:20   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6180صفحه نخست » جمعه، 26 مهر 1392 - 10:37
تاسیس دانشگاه روزنامه نگاری یک ضرورت است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیر گروه ارتباطات دانشگاه سوره ضمن اشاره به انواع مختلف حرفه روزنامه‌نگاری، گفت: تاسیس یک دانشگاه مختص آموزش حرفه روزنامه‌نگاری، یک ضرورت است.
به گزارش شارا، امیدعلی مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: در سراسر دنیا حرفه روزنامه‌نگاری به سه شیوه تجربی، آکادمیک و شیوه سوم که تلفیقی از روش تجربی و آکادمیک است، انجام می‌شود.
وی ادامه داد: نخستین روزنامه‌نگاران در کشور انگلستان و در نوع اول به صورت تجربی این حرفه را آغاز کردند. بعد از استقلال آمریکا و راه‌اندازی خبرگزاری‌هایی مانند آسوشیتدپرس و انتشار روزنامه‌ها، ضمن الگو گرفتن از شیوه تجربی انگلستان، آموزش دانشگاهی و برگزاری کلاس درس برای آموزش این حرفه آغاز شد.
مدیر گروه ارتباطات دانشگاه سوره همچنین بیان کرد: در ایران نیز نخستین دانشکده برای این منظور تحت عنوان "مدرسه عالی ترجمه" شروع به فعالیت کرد و در دوره‌‌های بعد چند دانشکده به این حوزه اضافه شد، تا در نهایت بعد از انقلاب اسلامی با تاسیس دانشگاه علامه طباطبایی رشته ارتباطات با دو گرایش روزنامه‌نگاری و روابط عمومی به عنوان یک رشته مستقل به تربیت دانش‌آموختگان مبادرت ورزید.
مسعودی تصریح کرد: حرفه روزنامه‌نگاری از جمله مشاغلی است که به تجربه و تحصیل به صورت همزمان نیاز دارد، لذا تاسیس یک دانشگاه که به طور مشخص آموزش آکادمیک این رشته را ارائه دهد، از ضروریات است.
وی با اشاره به مشکل مخاطب و جذب مخاطب برای روزنامه‌های فعلی، افزود: این مشکلات می‌تواند از طریق آموزش شیوه‌های روزنامه‌نگاری برطرف شود.
این استاد دانشگاه همچنین خاطرنشان کرد: روزنامه‌نگاران باید همزمان با تحولات و مقتضیات زمان به یادگیری تکنیک‌های جدید در کار خود بپردازند، چرا که به طور مثال سبک‌های مختلف خبری بنا به مقتضیات زمان‌های مختلف ایجاد شدند و در هر دوره روزنامه‌نگاران باید این سبک‌ها را فرا می‌گرفتند.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد