درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 16:30   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6057صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 22 مهر 1392 - 18:29
اولویت های روابط عمومی استانداری لرستان اعلام شد
مشاور استاندار لرستان تعامل با همه رسانه ها را از اولویتهای روابط عمومی استانداری لرستان دانست. رضا سپهروند از برنامه های روابط عمومی استانداری لرستان برای تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها خبر داد و اظهار داشت: در این راستا تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت همه رسانه ها در راستای توسعه استان استفاده کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مشاور استاندار لرستان تعامل با همه رسانه ها را از اولویتهای روابط عمومی استانداری لرستان دانست.

 

رضا سپهروند در گفتگو با خبرنگار مهر از برنامه های روابط عمومی استانداری لرستان برای تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها خبر داد و اظهار داشت: در این راستا تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت همه رسانه ها در راستای توسعه استان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی رسانه ها و مطبوعات استان در مسیر رفع چالشها و مشکلات پیش رو تصریح کرد: در این راستا روابط عمومی استانداری لرستان تمام تلاش خود را برای ارتباط موثر و سازنده با رسانه ها به کار خواهد بست چرا که اعتقاد داریم تعامل متقابل رسانه ها و روابط عمومی می تواند منجر به تولید اخبار، گزارشها و تولیدات خبری مستند شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ارتقا سایت اطلاع رسانی استانداری را از دیگر اولویت های خود ذکر کرد و بیان داشت: این امر می تواند به ارتباط موثرتر با رسانه ها و تسهیل در روند اطلاع رسانی کمک کند.

سپهروند همچنین از نظرات و پیشنهادات اصحاب رسانه برای ارتقا فعالیتهای روابط عمومی استانداری لرستان استقبال کرد و بیان داشت: تعامل دو طرفه رسانه های لرستان و روابط عمومی می تواند در مسیر دستیابی به اهداف مشترک که همانا توسعه استان و همچنین اطلاع رسانی موثر و شفاف به مردم است نقش قابل توجهی داشته باشد.

بنابر این گزارش رضا سپهروند طی روزهای اخیر به عنوان نخستین انتصاب هوشنگ بازوند استاندار جدید لرستان در مسئولیت مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان معرفی شد.

وی دارای فوق لیسانس علوم سیاسی، روزنامه نگار و مدرس دانشگاه است و علاوه بر چاپ یک عنوان کتاب در حال حاضر دو عنوان کتاب دیگر را نیز در دست چاپ دارد.

فعالیت در صدا و سیمای مرکز لرستان، رئیس اداره روابط عمومی امورآب استان خوزستان، رئیس حراست امور آب استان خوزستان، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی، دبیری شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی و ریاست شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی از جمله مسئولیت های قبلی سپهروند بوده است.

پیش از این مسئولیت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان بر عهده نورمحمد آریان پور بود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد