درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6057صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 22 مهر 1392 - 14:35
اولویت های روابط عمومی استانداری لرستان اعلام شد
مشاور استاندار لرستان تعامل با همه رسانه ها را از اولویتهای روابط عمومی استانداری لرستان دانست. رضا سپهروند از برنامه های روابط عمومی استانداری لرستان برای تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها خبر داد و اظهار داشت: در این راستا تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت همه رسانه ها در راستای توسعه استان استفاده کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مشاور استاندار لرستان تعامل با همه رسانه ها را از اولویتهای روابط عمومی استانداری لرستان دانست.

 

رضا سپهروند در گفتگو با خبرنگار مهر از برنامه های روابط عمومی استانداری لرستان برای تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها خبر داد و اظهار داشت: در این راستا تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت همه رسانه ها در راستای توسعه استان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی رسانه ها و مطبوعات استان در مسیر رفع چالشها و مشکلات پیش رو تصریح کرد: در این راستا روابط عمومی استانداری لرستان تمام تلاش خود را برای ارتباط موثر و سازنده با رسانه ها به کار خواهد بست چرا که اعتقاد داریم تعامل متقابل رسانه ها و روابط عمومی می تواند منجر به تولید اخبار، گزارشها و تولیدات خبری مستند شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ارتقا سایت اطلاع رسانی استانداری را از دیگر اولویت های خود ذکر کرد و بیان داشت: این امر می تواند به ارتباط موثرتر با رسانه ها و تسهیل در روند اطلاع رسانی کمک کند.

سپهروند همچنین از نظرات و پیشنهادات اصحاب رسانه برای ارتقا فعالیتهای روابط عمومی استانداری لرستان استقبال کرد و بیان داشت: تعامل دو طرفه رسانه های لرستان و روابط عمومی می تواند در مسیر دستیابی به اهداف مشترک که همانا توسعه استان و همچنین اطلاع رسانی موثر و شفاف به مردم است نقش قابل توجهی داشته باشد.

بنابر این گزارش رضا سپهروند طی روزهای اخیر به عنوان نخستین انتصاب هوشنگ بازوند استاندار جدید لرستان در مسئولیت مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان معرفی شد.

وی دارای فوق لیسانس علوم سیاسی، روزنامه نگار و مدرس دانشگاه است و علاوه بر چاپ یک عنوان کتاب در حال حاضر دو عنوان کتاب دیگر را نیز در دست چاپ دارد.

فعالیت در صدا و سیمای مرکز لرستان، رئیس اداره روابط عمومی امورآب استان خوزستان، رئیس حراست امور آب استان خوزستان، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی، دبیری شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی و ریاست شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی از جمله مسئولیت های قبلی سپهروند بوده است.

پیش از این مسئولیت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان بر عهده نورمحمد آریان پور بود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد