درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:37   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6018صفحه نخست » یکشنبه، 21 مهر 1392 - 14:21
انتشار دومین شماره ماهنامه فناوری و نوآوری
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین شماره ماهنامه فناوری و نوآوری با رویکردی خبری، پژوهشی، آموزشی و ترویجی به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی پرویز کزمی منتشر شد.
 
 در سخن نخست دومین شماره این ماهنامه به قلم مدیر مسئول آمده: "حمایت از فناوری‌های نوین و شرکت‌های دانش‌بنیان امری لازم است و این سیاست‌های حمایتی باید به گونه‌ای اتخاذ شوند که مجموعه نهادهای خصوصی فعال در حوزه‌ها به سمت تجاری‌سازی محصولات و صادرات کالاهای فناورانه و ایجاد کشش بازار حرکت کنند."
 
 در سخن نخست این شماره آمده است: " گذر از اقتصاد متکی به نفت و خام فروشی و حرکت به سمت تولید و اقتصاد دانش بنیان، بارها مورد تاکید صاحبنظران، سیاست گذاران و مسئولان عالی کشور قرارگرفته است، شرایط اقتصادی امروز کشور،که ناشی از تحریمهای اقتصادی و بروز مشکلات در فرآیند صادرات نفت و مشتقات آن است، فرصت و انگیزه لازم را برای حرکت جدیتر به سمت تولید دانش بنیان و توسعه محصولات فناورانه بیش از پیش ضروری ساخته و کشور را متوجه این کلام رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی بعنوان یک واقعیت و یک تدبیر موثر در جهاد اقتصادی نموده است.
 شکی نیست، چنانچه فناوریهای نوین از جمله فناوری نانو، فناوری زیستی، هواوفضا و... توسعه یابند و ایده ها و پژوهش های این حوزه به شکل محصولات تجاری سازی شده را روانه بازار کنند، نقشی تاثیرگذاردر رشد اقتصادی کشور و تولید ثروت ملی داشته باشند.
 از اینرو حمایت از فناوریهای نوین و شرکت های دانش بنیان امری لازم است و این سیاست های حمایتی باید به گونهای اتخاذ شوند که مجموعه نهادهای خصوصی فعال درحوزه ها به سمت تجاریسازی محصولات وصادرات کالاهای فناورانه و ایجاد کشش بازار حرکت کنند.
 دراین میان نبایداز نقش فرهنگسازی درحرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان غافل شد و پژوهشگران،فناوران و سرمایهگذاران و نهادهای سیاستگذار به عنوان بازیگران اصلی در زمینه تحقق اقتصاد دانش بنیان، هریک باید به خوبی باوظایف وماموریتهای خودآشنایی داشته باشند. درغیراین صورت فرآیند زنجیره علم، فناوری، تولید محصول فناورانه و تجاری سازی به صورت کامل طی نشده ونتایج مطلوب وموردانتظارحاصل نمیشود.
 نشریات علمی وفناوری به عنوان یکی از ابزارهای موثردر ترویج و فرهنگسازی درحوزه اقتصاددانشبنیان،میتوانندکمک شایانی به تحقق این امرنمایند.
 درهمین راستا نشریه فناوری ونوآوری،تلاش میکند با اطلاع رسانی، آموزش و ترویج و فرهنگ سازی درحوزه تجاری سازی و تحقق اقتصاد دانش بنیان گامی هر چند کوچک در مسیرتحقق اهداف بلند کشور در این حوزه بردارد. انشاالله "
 در دومین شماره ماهنامه فناوری و نوآوری، "تازه هایی از حوزه‌های فناوری و نوآوری"، و از آنجا که هر شماره از این ماهنامه دارای یک پرونده موضوعی می‌باشد در این شماره پرونده "ایران در مسیر فضا" و بررسی دستاوردهای فضایی ایران در دستور کار قرار گرفته است و در این راستا گزارشی ویژه از "نمایشگاه هوافضای ماکس 2013" آمده است و در بخش "مدیریت نوآوری" ضمن آشنایی با مدیریت نوآوری به این سوال پاسخ داده شده که آیا می‌توان نوآوری را مدیریت کرد؟.
 در این ماهنامه همچنین از اخبار و گزارش‌های آخرین دست‌آوردهای علمی و فناوری کشور و بین‌المللی از جمله آشنایی با دانشمند سال 2012 به انتخاب مجله تحقیق و توسعه، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(ایران تلکام)، خودرو، دیجیتال و ... با خبر می‌شویم.
 خاطرنشان می‌شود پرویز کرمی مدیر مسئول ماهنامه هم‌اکنون مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد