درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5987صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 20 مهر 1392 - 23:05
ابتکار نوین برای اینترنت ارزان در کشورهای جهان
  

میلیون ها نفر در سراسر جهان به این دلیل که توانایی پرداخت هزینه دسترسی به اینترنت ندارند، از کسب اطلاعات مورد نیاز برای بهتر کردن زندگی شان محروم هستند.
 
 یک گروه تازه تاسیس به نام «ائتلاف برای اینترنت مقرون به صرفه» قصد دارد تا هزینه های دسترسی به پهنای باند اینترنت در کشورهای در حال توسعه را کاهش دهد.
 
 بیش از ٣٠ سازمان و شرکت فن آوری معروف همچون گوگل، مایکروسافت، فیس بوک و نهادهایی همچون «آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی»، وزارت امور خارجه ایالات متحده و «دپارتمان بریتانیا برای توسعه بین الملل» از ابتکار «ائتلاف برای اینترنت مقرون به صرفه» حمایت کرده اند و قصد دارند به کاهش قیمت دسترسی به پهنای باند اینترنت تا سقف زیر ۵ درصد درآمد ماهانه در سطح جهان کمک کنند.
 
 این گروه می گوید این کاهش قیمت راه را برای دسترسی دو سوم مردم جهان که هم اکنون به اینترنت دسترسی ندارند هموار خواهد کرد.
 
 بنا به اعلام «ائتلاف برای اینترنت مقرون به صرفه»، قیمت ثابت پهنای بند در کشورهای در حال توسعه به عنوان سهم سرانه درآمد ناخالص ملی ٨٢٣ درصد کاهش یافته است. این هزینه ها نمایانگر فقط ۱.۷ درصد درآمد ماهانه است. این گروه گزارش داده است در حال حاضر قیمت پهنای بند اینترنت در کشورهای در حال توسعه ٣٠ درصد معدل درآمد ماهانه است.
 
 تیم برنرز لی بنیانگزار «بنیاد شبکه جهانی اینترنت» می گوید «اکثر مردم جهان هنوز به شبکه جهانی اینترنت دسترسی ندارند و معمولاً علت این امر این است که توانایی پرداخت هزینه های آن را ندارند. تحقیق جدیدی در موزامبیک ثابت می کند که استفاده از فقط ١ گیگابایت اطلاعات هزینه های معادل بیش از دو ماه دستمزد یک شهروند عادی است».
 
 او افزود که «نتیجه قیمت بالای اینترنت، شکاف دیجیتالی خواهد بود که روند پیشرفت در عرصه های حیاتی همچون آموزش، بهداشت و درمان و علوم را کند می کند».
 
 برنرز لی می گوید «با ظهور تلفن های هوشمند مقرون به صرفه، کابل های زیردریایی جدید و ابداعات نوین در استفاده از طیف های بی سیم هیچ دلیل منطقی برای تداوم وجود شکاف دیجیتالی وجود ندارد. مشکل اصلی سیاست های غیررقابتی است که باعث می شود شهروندان برخی از کشورها از توانایی پرداخت هزینه اینترنت برخوردار نباشند. ائتلاف قصد دارد تا این مانع را از میان بردارد و در حد امکان اینترنت را با قیمت مقرون به صرفه و معقولی در اختیار مردم قرار دهد».
 شکاف دیجیتالی در کشورها پر می شود
 
 گروه «ائتلاف برای اینترنت مقرون به صرفه» به ارقام شگفت آوری اشاره می کند. فقط ٣١ درصد جمعیت کشورهای در حال توسعه به اینترنت دسترسی دارند، در حالی که در کشورهای توسعه یافته ٧٧ درصد مردم به اینترنت دسترسی دارند. در کشورهای در حال توسعه ٩٠ درصد خانه ها به اینترنت وصل نیستند. در مقام نمونه، در آفریقا فقط ١٦ درصد مردم از اینترنت استفاده می کنند، که در واقع نیمی از خانه های مجهز به اینترنت در آسیا است.
 
 «ائتلاف برای اینترنت مقرون به صرفه» قصد دارد برای پر کردن این شکاف با ٣ تا ٤ کشور در این زمینه ارتباط برقرار کند و تا پایان سال ٢٠١٥ این تعداد را به ١٥ کشور برساند. این گروه همچنین قصد دارد هر سال یک «گزارش مقرون به صرفه بودن» اینترنت منتشر کند که اولین گزارش ماه دسامبر منتشر خواهد شد.
 
 جنیفر هارون،  یکی از مدیران ارشد دسترسی به اینترنت در شرکت گوگل می گوید «از هر ۳ نفر تقریباً ۲ نفر به اینترنت دسترسی ندارند و این مسئله چالش بسیار عظیمی است که با یک راه حل و یا فعالیت یک گروه و یا نهاد به راحتی قابل حل نیست».
 
 او می گوید جهان به ابداعات و نوآوری های فنی و دیدگاهی نیاز دارد که تعداد بیشتری از مردم به اینترنت دسترسی داشته باشند اما ما هم یک بنیاد سیاستگزاری داریم تا راه را برای شکوفایی ایده های نوین هموار کنیم. ما می توانیم با همکاری با شرکایمان در ائتلاف زمینه را برای ابداعات و نوآوری ها فراهم کنیم و اینترنت را در دسترس تعداد بیشتری از مردم قرار دهیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد