درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:08   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5968صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 20 مهر 1392 - 04:51
مرگ تدریجی مردمان یک استان در غرب ایران!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ماجرای مظلومیتی مردمان نجیبی است که اگر چه غیرت و حیاء و وفاداری دارند، اما چون خود را گره خورده در تار و پود هویت ایرانی شان می دانند، اهل شلوغ کاری و هیاهو و جنجال نیستند.چرا هر چه مردم نجیب تر و وفادارتر باشند، سوء برداشت ها و حق کشی ها در حق آنان باید بیشتر از سایرین باشد؟ به کجا چنین شتابان مسئولان محترم؟!

مرگ تدریجی مردمان یک استان در غرب ایران!ماجرای مظلومیتی مردمان نجیبی است که اگر چه غیرت و حیاء و وفاداری دارند، اما چون خود را گره خورده در تار و پود هویت ایرانی شان می دانند، اهل شلوغ کاری و هیاهو و جنجال نیستند.مردمانی که حتی آب آشامیدنی را دریغ شان کرده اند.

به گزارش شارا به نقل از «تابناک»، وجود نیترات بالا در آب شرب مردمان چهارمحال و بختیاری صدای مردم نستوه و وفادار آن دیار را در آورده است، مردمی که برای آب و شرب شان هم باید بسوزند و بسازند و درم بر نیارند. چون آنان مانند برخی از شهروندان استان های همجوار اهل شلوغ کاری هیاهوی خیابانی برای استیفای حقوق خود نیستند.

  این در حالی است که نماینده این استان از مرگ تدریجی همشهریان خود سخن می گوید و معتقد است که به دلیل وجود نیترات بالا در آب آشامیدنی شهروندان این استان شاهد مرگ تدریجی اهالی این استان هستیم .

نکته جالب در این میان این است که  استان چهارمحال و بختیاری با دارا بودن ۱کمتر از یک درصد از جمعیت کشور ، ۱۰ درصد از آب مورد نیاز در کشور را تامین می کند، اما خود  نه تنها آب برای کشاورزی و مصارف صنعتی ندارد بلکه مردم این منطقه در تأمین آب شرب نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

پیشتر هم استاندار چهارمحال و اعلام کرده بود که  وزارت نیرو در زمینه تأمین آب این استان در سال های گذشته کوتاهی کرده و این موضوع به گلایه مردم استان تبدیل شده است.این در حالی است که مردم چهارمحال و بختیاری فقط اجازه برداشت چهار درصد از آب های سطحی استان را می خواهند.

اما نکته جالب اینجاست که با وجود ۱۱ میلیارد متر مکعب آب جاری در چهارمحال و بختیاری آب شرب مردم از آب های زیر زمینی تأمین می شود.

در واقع با توجه به پایین رفتن شدید سطح آب های زیر زمینی، احتمال افزایش میزان نیترات در آب شرب چهارمحال و بختیاری بالا رفته است.

آب شربی که اجازه برداشت از آن را به مردم چهار محال وبختیاری نمی دهند،به بخش پایین دست سرازیر می شود ومردم پایین دست در استان اصفهان شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب از این آب را  مصرف می کنند.

به راستی مردم این استان هم باید اهل شلوغ کاری باشند تا بتوانند حق و حقوق خود را به دست آورند؟ چرا هر چه مردم نجیب تر و وفادارتر باشند، سوء برداشت ها و حق کشی ها در حق آنان باید بیشتر از سایرین باشد؟ به کجا چنین شتابان مسئولان محترم؟!
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد