درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5968صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 20 مهر 1392 - 04:15
مرگ تدریجی مردمان یک استان در غرب ایران!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ماجرای مظلومیتی مردمان نجیبی است که اگر چه غیرت و حیاء و وفاداری دارند، اما چون خود را گره خورده در تار و پود هویت ایرانی شان می دانند، اهل شلوغ کاری و هیاهو و جنجال نیستند.چرا هر چه مردم نجیب تر و وفادارتر باشند، سوء برداشت ها و حق کشی ها در حق آنان باید بیشتر از سایرین باشد؟ به کجا چنین شتابان مسئولان محترم؟!

مرگ تدریجی مردمان یک استان در غرب ایران!ماجرای مظلومیتی مردمان نجیبی است که اگر چه غیرت و حیاء و وفاداری دارند، اما چون خود را گره خورده در تار و پود هویت ایرانی شان می دانند، اهل شلوغ کاری و هیاهو و جنجال نیستند.مردمانی که حتی آب آشامیدنی را دریغ شان کرده اند.

به گزارش شارا به نقل از «تابناک»، وجود نیترات بالا در آب شرب مردمان چهارمحال و بختیاری صدای مردم نستوه و وفادار آن دیار را در آورده است، مردمی که برای آب و شرب شان هم باید بسوزند و بسازند و درم بر نیارند. چون آنان مانند برخی از شهروندان استان های همجوار اهل شلوغ کاری هیاهوی خیابانی برای استیفای حقوق خود نیستند.

  این در حالی است که نماینده این استان از مرگ تدریجی همشهریان خود سخن می گوید و معتقد است که به دلیل وجود نیترات بالا در آب آشامیدنی شهروندان این استان شاهد مرگ تدریجی اهالی این استان هستیم .

نکته جالب در این میان این است که  استان چهارمحال و بختیاری با دارا بودن ۱کمتر از یک درصد از جمعیت کشور ، ۱۰ درصد از آب مورد نیاز در کشور را تامین می کند، اما خود  نه تنها آب برای کشاورزی و مصارف صنعتی ندارد بلکه مردم این منطقه در تأمین آب شرب نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

پیشتر هم استاندار چهارمحال و اعلام کرده بود که  وزارت نیرو در زمینه تأمین آب این استان در سال های گذشته کوتاهی کرده و این موضوع به گلایه مردم استان تبدیل شده است.این در حالی است که مردم چهارمحال و بختیاری فقط اجازه برداشت چهار درصد از آب های سطحی استان را می خواهند.

اما نکته جالب اینجاست که با وجود ۱۱ میلیارد متر مکعب آب جاری در چهارمحال و بختیاری آب شرب مردم از آب های زیر زمینی تأمین می شود.

در واقع با توجه به پایین رفتن شدید سطح آب های زیر زمینی، احتمال افزایش میزان نیترات در آب شرب چهارمحال و بختیاری بالا رفته است.

آب شربی که اجازه برداشت از آن را به مردم چهار محال وبختیاری نمی دهند،به بخش پایین دست سرازیر می شود ومردم پایین دست در استان اصفهان شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب از این آب را  مصرف می کنند.

به راستی مردم این استان هم باید اهل شلوغ کاری باشند تا بتوانند حق و حقوق خود را به دست آورند؟ چرا هر چه مردم نجیب تر و وفادارتر باشند، سوء برداشت ها و حق کشی ها در حق آنان باید بیشتر از سایرین باشد؟ به کجا چنین شتابان مسئولان محترم؟!
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد