درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5849صفحه نخست » سه شنبه، 16 مهر 1392 - 10:16
افتتاح و راه اندازی سامانه " رصد تابلوی سردر واحد های صنفی"
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قانون ممنوعیت بکارگیری اسامی و اصطلاحات بیگانه وارد مرحله تازه ای شد و در همین ارتباط سامانه " رصد تابلوی سردر واحد های صنفی" افتتاح و راه اندازی شد.


به گزارش شارا به نفل از دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با اعلام این موضوع افزود:"به منظور تسریع در اجرای قانون منع به کارگیری اسامی و اصطلاحات بیگانه و با توجه به لزوم برخورد جدی با واحد های صنفی متخلف استفاده از سامانه ای اینترنتی ضروری می نمود."


با استفاده از این سامانه ، تمامی ستاد های اجرایی این قانون در سراسر کشور به هم متصل شده و تمامی اطلاعات واحدهای صنفی متخلف از این قانون پس از رصد آنها به ثبت می رسد و در مراحل زمانی مشخص مورد رسیدگی قرار گرفته و به سرانجام می رسد.


از مزیت های به کارگیری این سامانه، تهیه گزارش های دقیق از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه های ذیربط پیرامون این موضوع است.
 گفتنی است این سامانه کاربردی دوگانه دارد. اولین کاربرد آن مربوط به تابلوهای سر در مغازه ها و اصنافی است که دارای مجوز فعالیت هستند و کاربرد دیگر آن مربوط به اصنافی است که می خواهند مجوز تابلوی سر در ورودی خود را دریافت کنند.


هدف از راه اندازی این سامانه ، تسریع در پاسخگویی و رفع نیاز به مراجعه حضوری مردم، پیگیری وضعیت تخلف و روشن شدن وضعیت متخلفین برای حل مشکل اعلام شده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد