درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5819صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 15 مهر 1392 - 12:07
افتتاحیه گردهمایی روابط عمومی‌های سازمان‌های تبلیغات اسلامی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دهمین گردهمایی آموزشی مسؤلان روابط عمومی‌های ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها در مجتمع نور قم آغاز شده و به مدت دو روز ادامه دارد.

به گزارش شارا به نقل از ایکنا، در مراسم افتتاحیه گردهمایی دو روزه مسؤلان روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی، آموزش‌های لازم در خصوص وظایف و عملکرد مناسب روابط عمومی‌ها ارائه شد.

در این گردهمایی دو روزه که با حضور بیش از 30 روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان‌ها در حال برگزاری است کارگاه آموزشی عکس و آرشیو با حضور اساتید برجسته تشکیل می‌شود.

همچنین تمامی روابط عمومی‌ها، آموزش‌های لازم در جهت فراگیری نرم‌افزاری جدید در ساماندهی اخبار و اطلاعات و آرشیو را فرا می‌گیرند.

عباس لهراسبی، رئیس روابط عمومی‌های سازمان تبلیغات کشور در این مراسم در سخنانی با تشریح وظایف مهم روابط عمومی‌ها گفت: یکی از مشخصه‌های مهم روابط عمومی‌ها کسب اطلاعات دقیق و آگاهی از علم روز است.

لهراسبی افزود: علاوه بر کسب دانش و اطلاعات کافی باید بدانیم که روابط عمومی یک فن است و باید با حساسیت‌های ویژه‌ای، مهارت‌های لازم را در ارتباط با اطلاع‌رسانی دقیق به دست آوریم.

وی یکی از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات کشور را به روز رسانی سایت سازمان دانست و عنوان کرد:بیش از 12 هزار خبر در طول ماه در سایت سازمان تبلیغات اسلامی کشور با موضوعات دینی و فرهنگی تولید می‌شود که به صورت دقیق توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس روابط عمومی‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز اسناد به منظور نگهداری از آرشیو اطلاعات سازمان و برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات از دیگر برنامه‌های راهبردی است.

یادآور می‌شود در مراسم افتتاح گردهمایی دو روزه روابط عمومی‌های سازمان تبلیغات سراسر کشور از فعالان و تلاشگران این عرصه تجلیل شد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد