درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 579صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 اردیبهشت 1391 - 05:14
شماره 84 فصلنامه رسانه منتشر شد
هشتاد و چهارمین شماره فصلنامه علمی – ترویجی وسایل ارتباط جمعی «رسانه»، از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.
  

هشتاد و چهارمین شماره فصلنامه علمی – ترویجی وسایل ارتباط جمعی «رسانه»، از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.
 به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در این شماره که دو شماره اخیر فصلنامه در یک شماره، منتشر شده، نخستین مقاله، به تأثیر رسانه‌های مجازی بر جنبش وال استریت پرداخته است.
 «تبیین هنجارهای توسعه عدالت زبانی در رسانه با رویکرد قرآنی»، عنوان دومین پژوهشی است که به تشریح موضوع خنثی نبودن زبان در ارتباطات اجتماعی می‌پردازد.
 «بیداری اسلامی و ایران هراسی: تحلیل گفتمان مطبوعاتی خبری» نام سومین مقاله‌ای است که در این شماره آمده است. در این بررسی، نویسندگان مقاله به تبیین نقش تعیین‌کننده جمهوری اسلامی ایران در بیداری اسلامی و موج ایران‌هراسی نشأت گرفته از آن در سطح رسانه‌های بین‌المللی، می‌پردازند. چهارمین مقاله به موضوع «درآمدی بر مدل آرمانی کنترل استراتژیک با ایجاد سازمانی موردمطالعه سند افقی رسانه ملی» اختصاص دارد. «مطبوعات رضاخانی، طرح اندیشه ایرانشهری و مشروعیت سازی برای حکومت پهلوی»، پنجمین مقاله از این شماره فصلنامه است که در آن چگونگی عملکرد مطبوعات و نشریات دوره رضاخانی، به عنوان ابزار تبلیغاتی دستگاه حاکم، موردارزیابی قرار می‌گیرد. مقاله ششم، به موضوع «آئین زنده، ارتباط زنده» اختصاص دارد. پژوهشگران در این مطالعه، به معرفی ساختار مناسب برای ارائه آئین‌ها و مناسک مذهبی در تلویزیون می‌پردازند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد