درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5769صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 14 مهر 1392 - 07:00
کهگیلویه و بویراحمد؛ فصل جدید تعامل میان رسانه‌ و روابط‌عمومی‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل جدید روابط عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: منتظر فصل جدید تعامل میان رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد باشید.

به گزارش شارا به نقل از فارس، محمدرضا باقرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در نخستین ساعات تصدی مسئولیت جدید به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آن‌هایی که با سوابق ما آشنایی دارند می‌دانند که قبل از هر چیز خود از جنس رسانه هستیم و به همین دلیل کار رسانه‌ای و سختی‌های این حوزه را درک می‌کنیم.

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در نخستین سال‌هایی که پای رسانه‌های مکتوب به استان ما باز شد فعالیت رسانه‌ای داشتیم و چندان هم بیگانه از کار و حرفه خبری و خبرنگاری نیستیم.

وی علاوه بر حوزه رسانه به ارتباط خود با سایر رشته‌های هنری اشاره کرد و گفت: در یک مورد از تجربه‌ای که در زمینه هنر داریم باید گفت که در حال حاضر عضو انجمن موسیقی ایران هستم.

باقرزاده یکی از اهداف بلندمدت خود در روابط عمومی استانداری را برقراری تعامل مثبت و ارزنده میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها دانست و گفت: برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان به چنین تعاملی نیازمندیم و باید گفت که از امروز باید منتظر فصل نوینی در این خصوص باشیم.

وی برقراری شورای راهبردی روابط عمومی‌ها را ضرورتی برای فعال کردن بهتر و بیشتر روابط عمومی‌ها دانست و افزود: نباید حتی یک دستگاه در استان بدون روابط عمومی و یا دارای روابط عمومی راکد و غیر فعال باشد و برنامه‌های خود را در این خصوص اعلام می‌کنیم.

باقرزاده یکی دیگر از مشکلاتی که در حوزه روابط عمومی‌ها دیده می‌شود را مربوط به نحوه تعامل و ارتباط میان مدیر دستگاه و روابط عمومی دانست و گفت: باید اعتماد کاملی میان این دو مجموعه وجود داشته باشد تا اخبار و اطلاعات ادارات و دستگاه‌ها با اطمینان کامل توسط رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

وی یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های خود را نحوه ارتباط و برخورد بهتر با ارباب رجوع دانست و گفت: ضلع دیگر کار ما به جز ارتباط با رسانه‌ها نحوه ارتباط با مردم است که در این حوزه نیز برنامه‌هایی برای تقویت هر چه بیشتر روحیه مردم‌داری در میان روابط عمومی‌ها داریم.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد