درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 09:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5730صفحه نخست » شنبه، 13 مهر 1392 - 07:57
«طنز مدیریتی» با رویکردی آسیب‌شناسانه منتشر شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «طنز مدیریتی» عنوان اثری از حاجی سفیدی است که با ترجمه جعفر راثی‌تهرانی از سوی انتشارات سروش منتشر شد. این اثر به آسیب‌شناسی حوزه مدیریت توجه دارد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش کتاب «طنز مدیریتی»، مجموعه‌ای از طنزهای دنیای مدیریت و روابط سازمانی است که در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ با عنوان «طنز مدیریتی» در ماهنامه آموزشی و پژوهشی و اطلاع‌رسانی پیام مدیران سازمان صدا و سیما چاپ شده‌اند.
 
همان‌طور که در مقدمه کتاب آمده است، نیروی انسانی به عنوان هسته مرکزی و نقطه اتکای مدیریت در هر مجموعه برای تحقق هدف‌ها موثر است، بنابراین آسیب‌شناسی عملکرد نیروی انسانی در راستای تحقق بهتر اهداف، امری موثر محسوب می‌شود و طنز یکی از ابزارهای این امر است که می‌تواند نقاط ضعف و عملکرد مدیران، کارکنان و روابط بین آن‌ها را مشخص کند و به چالش بکشاند. 

از آن‌جایی که هدف هر طنزی نشان‌دادن کاستی‌ها، بدی‌ها، عیوب و در نهایت برانگیختن توجه مردم به آن‌ها و زمینه‌سازی برای رفع نادرستی‌هاست، این مجموعه در ۱۳۰ موضوع نظیر ترفیع شغلی، سوت قیمتی، مدیر قبلی، پروژه مدیریت زمان، تراژدی، کارمند دلخواه، حد انتظار رییس!، توصیه‌های مدیریتی، مرغ سه پا!، سنوات شغلی، مهم نیست شیر باشیم یا غزال، منشی را احضار کرد!، سگ گله‌ام را پس بده و من همان کسی هستم که شما می خواهید، می‌تواند در مقوله مدیریت و روابط بین کارکنان ابزاری سازنده برای برطرف ساختن برخی مشکلات باشد.

نخستین چاپ کتاب «طنز مدیریتی» را انتشارات سروش در ۱۱۸ صفحه، به بهای چهار هزار تومان منتشر کرده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد