درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5702صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 12 مهر 1392 - 10:03
ارتباط خوب روابط عمومی و شهرداری، به بهبود تعامل میان مدیران و مردم انجامید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون صدای صدا و سیمای مرکز قم گفت: به یقین همکاری‌های مشترک صدا و سیما و شهرداری می‌تواند منجر به ارتقای فرهنگ شهروندی در قم شود.همکاری صدا و سیما با شهرداری موجب ارتقای کیفیت فرهنگ شهروندی می‌شود
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سهراب یاری در دیدار مسئولان صدا و سیمای مرکز قم با شهردار کلانشهر قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد اظهار کرد: رادیو قم در حوزه‌های مختلف و مناسبت‌های گوناگونی که به امور شهری مربوط می‌شود برنامه‌های متنوعی را تولید کرده است.

وی افزود: ارتباط خوبی میان روابط عمومی شهرداری و رادیو قم وجود دارد و برنامه‌سازی‌ها نیز در راستای انعکاس خدمات و تعامل میان مردم و مدیران شهری صورت می‌گیرد.

معان صدای صدا و سیمای مرکز قم گستردگی کارهای شهرداری را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم معمولا نقاط ضعف و کاستی‌ها را بهتر مشاهده می‌کنند و می‌توانند با استفاده از ظرفیت رسانه مطالبات خود را از مدیران بخواهند و وقتی می‌بینند مسئولان هم به خواسته‌های آنها توجه می‌کنند حس امیدواری در آنها تقویت می‌شود.

وی راه‌اندازی واحد سیار رادیو قم را مورد توجه قرار داد و گفت: این واحد می‌تواند برنامه‌های مناسبتی در ابعاد گسترده را با کیفیت مناسب اجرا کند و ظرفیتی مناسب را در اختیار شهرداری و دیگر نهادها قرار دهد.

یاری خواستار تعامل میان شهرداری و صدا و سیما در خصوص تقویت فرهنگ شهرنشینی و آموزش حقوق شهروندی شد و تاکید کرد: به یقین همکاری‌های مشترک در این زمینه می‌تواند منجر به ارتقای فرهنگ شهروندی در قم شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد