درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:23   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5700صفحه نخست » جمعه، 12 مهر 1392 - 10:22
استاندار مازندران: رسانه ها در توسعه استان همکاری کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران  (شارا)- استاندار مازندران از اصحاب رسانه خواست تا در توسعه استان همکاری کنند.

به گزارش شارا  به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به نقش برجسته رسانه ملی در اطلاع رسانی صحیح، جامع و فراگیر، اظهار کرد: بی گمان نقش و جایگاه صدا و سیما در توسعه استان، نافذ، تاثیر گذار، اساسی و غیر قابل انکار است.


وی، به نقش کلیدی و حیاتی صداوسیما در ترویج سنت های نیکو و حسنه در جامعه اشاره کرد و یاد آور شد: باید از این ظرفیت والا در راستای نهادینه کردن سنت های فرهنگی اجتماعی و فرهنگ سازی های لازم به نحو مطلوب بهره گیری کرد.


استاندار مازندران با بیان اینکه نمی توان از جایگاه موثر رسانه ملی در تحقق حماسه سیاسی چشم پوشی کرد، خواستار استفاده از این توانمندی در راستای خلق حماسه اقتصادی در استان شد.


وی با تاکید بر اثر بخشی بالای برنامه های رادیو و تلویزیونی، گفت: جلوه‌های درخشان این اثر بخشی را در هدایت مردم نوع‌دوست مازندران به مراسم جشن عاطفه‌های امسال می‌توان ملاحظه کرد.
استاندار مازندران، خواستار ارتباط نزدیک تر دانشگاه و رسانه ملی در مازندران شد و افزود: در تهیه برنامه های رادیو و تلویزیونی، ویژگی جاذبه و کشش جهت جلب مخاطب مدنظر قرار گیرد.
در این جلسه بهرام حمیدی، مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران نیز گزارشی از اقدامات و عملکرد این رسانه در استان ارائه کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد