درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 03:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5700صفحه نخست » جمعه، 12 مهر 1392 - 09:46
استاندار مازندران: رسانه ها در توسعه استان همکاری کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران  (شارا)- استاندار مازندران از اصحاب رسانه خواست تا در توسعه استان همکاری کنند.

به گزارش شارا  به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به نقش برجسته رسانه ملی در اطلاع رسانی صحیح، جامع و فراگیر، اظهار کرد: بی گمان نقش و جایگاه صدا و سیما در توسعه استان، نافذ، تاثیر گذار، اساسی و غیر قابل انکار است.


وی، به نقش کلیدی و حیاتی صداوسیما در ترویج سنت های نیکو و حسنه در جامعه اشاره کرد و یاد آور شد: باید از این ظرفیت والا در راستای نهادینه کردن سنت های فرهنگی اجتماعی و فرهنگ سازی های لازم به نحو مطلوب بهره گیری کرد.


استاندار مازندران با بیان اینکه نمی توان از جایگاه موثر رسانه ملی در تحقق حماسه سیاسی چشم پوشی کرد، خواستار استفاده از این توانمندی در راستای خلق حماسه اقتصادی در استان شد.


وی با تاکید بر اثر بخشی بالای برنامه های رادیو و تلویزیونی، گفت: جلوه‌های درخشان این اثر بخشی را در هدایت مردم نوع‌دوست مازندران به مراسم جشن عاطفه‌های امسال می‌توان ملاحظه کرد.
استاندار مازندران، خواستار ارتباط نزدیک تر دانشگاه و رسانه ملی در مازندران شد و افزود: در تهیه برنامه های رادیو و تلویزیونی، ویژگی جاذبه و کشش جهت جلب مخاطب مدنظر قرار گیرد.
در این جلسه بهرام حمیدی، مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران نیز گزارشی از اقدامات و عملکرد این رسانه در استان ارائه کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد