درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5663صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 10 مهر 1392 - 18:00
شرکت روابط عمومی ملی کانادا به شبکه جهانی شرکت های ارتباطات مالی پیوست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


تخصصی/ شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت ملی روابط عمومی آخرین عضو و تنها عضو کانادایی «AMO»، شبکه ای از بهترین شرکت های ارتباطات مالی مالی می باشد. مشارکت کنندگان ملی در «AMO» قادر می شوند شرکت هایی هستند که قابلیت این را پیدا می کنند که مشتریانی داشته باشند که درگیر فعالیت ها در سطح بین المللی هستند.

با بالغ بر 750 متخصص ارتباطات مای، شرکت ملی روابط عمومی کانادا و «AMO» قادر خواهند بود مشاوره خود را به صورت فوق العاده و با خدمات در محل، در 44 شهر و 22 کشور ارائه کنند.
به گزارش شارا، جان کرین، همکار مدیریت شرکت روابط عمومی ملی کانادا گفت: «مشتریان ما برای دریافت مشاوره در موارد بسیار پیچیده و جهانی به ما مراجعه می کنند. و شبکه «AMO» ما را قادر ساخته است تا خدمات خود را در سطوحی بالاتر برای مشتریان بازار در سراسر جهان ارائه دهیم.» وی افزود: «شرکا ما در AMO، تعهدات ما را در خصوص خدماتمان به طور مداوم پیگیری و منعکس می کنند تا مطمئن شوند تا ما از روابط قانونی و منابع تخصصی جهانی  بهره مند می شویم.»


جیمی آبرناتی، رئیس و مدیر عامل گروه آبرناتی مک گریگو و رئیس AMO اعلام کرد: «ما بسیار خوشوقتیم که می توانیم خبر پیوستن شرکت روابط عمومی ملی کانادا را با شبکه AMO به اطلاع شما برسانیم.» وی ادامه داد: «با پیوستن روابط عمومی لی کانادا، تمام مشتریان شبکه AMO، بدون اینکه نگرانی بابت منطقه ای که در آن این فعالیت را انجام می دهند باشند؛ می توانند از با کیفیت ترین خدمات مشاوره ای در زمینه ارتباطات استراتژیک کسب و کارشان در کانادا بهره مند شوند. شبکه AMO دسترسی جهانی حقیقی دارد و در حال حاضر این قابلیت را دارد که مشاوره هایی در زمینه ارتباطات رهبری بازار در سراسر اروپا، امریکا و آسیا ارائه دهد.»

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد