درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 07:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم
  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها
  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد
  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد
  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی
  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند
  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!
  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد
  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5663صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 10 مهر 1392 - 18:00
شرکت روابط عمومی ملی کانادا به شبکه جهانی شرکت های ارتباطات مالی پیوست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


تخصصی/ شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت ملی روابط عمومی آخرین عضو و تنها عضو کانادایی «AMO»، شبکه ای از بهترین شرکت های ارتباطات مالی مالی می باشد. مشارکت کنندگان ملی در «AMO» قادر می شوند شرکت هایی هستند که قابلیت این را پیدا می کنند که مشتریانی داشته باشند که درگیر فعالیت ها در سطح بین المللی هستند.

با بالغ بر 750 متخصص ارتباطات مای، شرکت ملی روابط عمومی کانادا و «AMO» قادر خواهند بود مشاوره خود را به صورت فوق العاده و با خدمات در محل، در 44 شهر و 22 کشور ارائه کنند.
به گزارش شارا، جان کرین، همکار مدیریت شرکت روابط عمومی ملی کانادا گفت: «مشتریان ما برای دریافت مشاوره در موارد بسیار پیچیده و جهانی به ما مراجعه می کنند. و شبکه «AMO» ما را قادر ساخته است تا خدمات خود را در سطوحی بالاتر برای مشتریان بازار در سراسر جهان ارائه دهیم.» وی افزود: «شرکا ما در AMO، تعهدات ما را در خصوص خدماتمان به طور مداوم پیگیری و منعکس می کنند تا مطمئن شوند تا ما از روابط قانونی و منابع تخصصی جهانی  بهره مند می شویم.»


جیمی آبرناتی، رئیس و مدیر عامل گروه آبرناتی مک گریگو و رئیس AMO اعلام کرد: «ما بسیار خوشوقتیم که می توانیم خبر پیوستن شرکت روابط عمومی ملی کانادا را با شبکه AMO به اطلاع شما برسانیم.» وی ادامه داد: «با پیوستن روابط عمومی لی کانادا، تمام مشتریان شبکه AMO، بدون اینکه نگرانی بابت منطقه ای که در آن این فعالیت را انجام می دهند باشند؛ می توانند از با کیفیت ترین خدمات مشاوره ای در زمینه ارتباطات استراتژیک کسب و کارشان در کانادا بهره مند شوند. شبکه AMO دسترسی جهانی حقیقی دارد و در حال حاضر این قابلیت را دارد که مشاوره هایی در زمینه ارتباطات رهبری بازار در سراسر اروپا، امریکا و آسیا ارائه دهد.»

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، پیش‌بینی می‌کند که قدرتمندترین سیستم‌های هوش مصنوعی ایالات متحده و چین در آینده در پایگاه‌های نظامی محصور و توسط مسلسل محافظت خواهند شد


  هوش مصنوعی: آگاهی، ساخت مسئولانه و سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای بهتر


  مدل‌های هوش مصنوعی جیبی می‌توانند دوران جدیدی از محاسبات را باز کنند


  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  خبرسازی: اصطلاحا بزرگ جلوه دادن چیزهای کوچک


  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد