درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5581صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 8 مهر 1392 - 08:44
سند راهبردی روابط عمومی استان یزد
مجید رسولی فریمانی - به نظر می رسد وقت آن رسیده که تمام استان ها سند راهبردی روابط عمومی استان را با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود، شرایط اقلیمی و فرهنگ بومی و... تدوین کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تمام استان ها سند راهبردی روابط عمومی خود را تدوین کنند
مدیران و دست اندرکاران روابط عمومی استان یزد در اقدامی در خور تحسین سند راهبردی روابط عمومی استان یزد را تدوین و منتشر کردند، که در نوع خود اتفاق میمون و مبارکی برای جامعه روابط عمومی کشور است.

بدون شک در حالی که منابع در اختیار محدود و رشد هزینه ها نیز فزاینده است برنامه ریزی برای انجام فعالیت ها می تواند بهره وری و کارایی را افزایش دهد و از هدر رفتن انرژی و منابع جلوگیری کند. ضمن اینکه تدوین برنامه اصولی می تواند مسیر حرکت روابط عمومی را برروی ریل اصلی خودش قرار دهد.


در زمانی که مردم و افکار عمومی و رسانه ها مهم ترین نقش را در تغییر و تحولات جامعه بر عهده دارند، رسالت روابط عمومی سنگین تر از قبل به نظر می رسد و دیگر نمی توان بدون داشتن برنامه و تفکر سیستمی به اهداف مورد نظر رسید.


به نظر می رسد وقت آن رسیده که تمام استان ها سند راهبردی روابط عمومی استان را با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود، شرایط اقلیمی و فرهنگ بومی و... تدوین کنند. انجمن های روابط عمومی کشور می توانند نقش موثری در این زمینه داشته باشند تا با محوریت ادارات کل روابط عمومی استانداری ها و همیاری مدیران روابط عمومی هر استان مولفه های اساسی مبتنی بر علم و تجربه را در سند راهبردی در نظر بگیرند. این موضوع باعث می شود تا فضای رقابتی سالم و علمی ایجاد شود و استان هایی که حتی یک گردهمایی روابط عمومی دستگاه ها در سال را هم ندارند تکانی بخورند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد