شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هادی زنوزی در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد.
به گزاش شارا به نقل از نیپنا، هادی زنوزی اصل در مراسم تودیع رئیس کل و معارفه رئیس روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور محمدحسن پیوندی معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به حضور پنج ساله خود از سال 1384 تا 1389 به عنوان رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مدیریت علمی و توجه جدی به نوآوری و انجام کارهای جدید در برنامه کاری روابط عمومی قرار می گیرد.
سرپرست جدید روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شرایط ثبات مدیریت در کشور هستیم تصریح کرد: پیش از این به علت تغییر پی در پی مدیران عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در روابط عمومی اتلاف زمان و انرژی به میزان زیادی وجود داشت، اما اکنون و در دوره جدید پیش روی صنعت پتروشیمی امکان اجرای برنامههای بلندمدت و ساختاری نیز وجود دارد.
این مقام مسئول از تحول در نشریه پیام پتروشیمی، تغییر ظاهر و محتوای سایت روابط عمومی و همگام شدن با تحولات روز به عنوان برنامههای فوری خود خبر داد و افزود: در این زمینه از تجربیات سایر کشورها و شرکتهای مشابه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در عرصه بینالمللی استفاده خواهیم کرد.
زنوزی بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد و افزود: باید وجهه متناسب با این اهمیت نیز وجود داشته باشد.
وی همچنین بر انجام کارشناسی و علمی فعالیت ها تاکید کرد و یادآور شد: هر طرح و برنامهای که اجرا میشود باید حتما یک پشتوانه کارشناسی و تحقیقاتی داشته باشد و از این پس مطالعه تطبیقی و بهینه کاوی مقدم بر سلایق خواهد بود.
پیشنهاد پیوندی به زنوزیاصل، HSE را دریاب
در این مراسم محمد حسن پیوندی علت تغییرات مدیریتی را تغییر شرایط اعلام کرد و افزود: برای انجام هر برنامه و هدفی باید از نیروی انسانی مناسب با آن سیاست و برنامه استفاده کرد و این تغییرات به این هدف انجام می شود.
وی با اشاره به الزامات تحقق حماسه اقتصادی تصریح کرد: یکی از الزامات تحقق این حماسه همین تغییرات است، ضمن اینکه این حماسه با حرف محقق نمی شود و باید برای ان تلاش جدی و مضاعف انجام داد.
پیوندی با اشاره به اینکه طرح های پتروشیمی قبلا توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی اجرا می شد تاکید کرد: امروز بنا بر این است که طرحها با حضور بخش خصوصی اجرا شود که در این زمینه مشکلاتی وجود دارد و روابط عمومی باید در این زمینه فعالیت جدی با رویکرد جدید داشته باشد.
وی افزود: برای رفع مشکلات لازم است پتروشیمی به میزان 20 درصد در طرح ها شریک شود تا هم پشتوانهای برای حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی باشد و هم بانکها به اعتبار پتروشیمی به طرحها تسهیلات دهند.
این مقام مسئول همچنین خواستار بالا رفتن سطح علمی و تخصصی نشریه پیام پتروشیمی شد و افزود: خانواده پیام هم به عنوان یک ضمیمه مناسب باید با هدف ایجاد همبستگی در خانواده های کارکنان منتشر شود.
این عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر تقویت فرهنگ محبت و دوستی در نشریه پیام پتروشیمی تاکید کرد و اظهار داشت: اهمیت HSE هم نباید نادید گرفته شود یکی از بخشهای مهم این نشریه باید مقوله بهداشت، ایمنی و محیط زیست باشد.
دستاورد کاری جشنی در روابط عمومی NPC
محمد جشنی رئیس کل سابق روابط عمومی هم در این نشست با اشاره به سوابق قبلی اش در صنعت نفت گفت: از 16 سالگی وارد این صنعت شدم و در بخشهای مختلف فعالیت کردم و پیش از روابط عمومی هم در بخش خدمات رفاهی و فرهنگی فعالیت میکردم.
وی با اشاره به اینکه معتقد به تفکر سیستمی و یکپارچه سازی است افزود: خوشبختانه در پایان ماموریتم در روابط عمومی توانستیم مجموعه نظام نامه روابط عمومی که برای تمام روابط عمومی های کشور قابل استفاده است را منتشر کنیم. البته این مجموعه نیاز به تکامل دارد و امیدوارم روند تکمیل آن هم به خوبی طی شود.
جشنی بر اهمیت یکپارچگی روابط عمومی های مجموعه صنعت پتروشیمی تاکید کرد و بیان داشت: با وجود از هم گسستگی شرکتها و خصوصی شدن آنها باید زمینه همکاری و حرکت منسجم تقویت شود.
به گزارش پانا نیوز، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات سه ساله محمد جشنی تقدیر و حکم مسئولیت زنوزی اصل به وی اعطا شد. |