درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 23:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5558صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 7 مهر 1392 - 21:24
امنیت سایبری همچنان یکی از مهم‌ترین دغدغه‏‌های کسب و کار‌ها است
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌‏دهد امنیت سایبری یکی از مهم‌ترین دغدغه‏‌های کسب و کارهایی است که در بخش‌‏هایی مثل فناوری و بخش مراقبت‏‌های سلامتی و بهداشتی فعالیت می‌‏کنند.
به گزارش وب‏‌سایت eweek، پیمایشی که توسط بانک سیلکون ولِی در آمریکا بر روی ۲۱۶ نفر از مدیران کسب و کار‌ها انجام گرفته است، نشان می‌‏دهد بخش زیادی از آن‌ها امنیت سایبری را یکی از مهم‌ترین دغدغه‏‌های کسب و کار خود می‌‏دانند. یافته‌‏های این مطالعه نشان می‌‏دهد ۹۸ درصد پاسخگویان منابع خود برای حفظ امنیت سایبری کسب و کار خود را پیوسته افزایش می‌‏دهند و یا در سطح ثابتی نگه می‌‏دارند. معمولاً نیمی از منابع افزایش‌‏یافته نیز صرف مقابله با حملات آنلاین می‌‏شود. بخش زیادی از این منابع نیز صرف افزایش نظارت‏‌ها، اعمال سیاست‏‌های پیشگیرانه، آموزش کارکنان و غیره می‌‏شود.
بر اساس این گزارش، بخش زیادی از پاسخگویان معتقد بوده‏‌اند که حملات سایبری یکی از جدی‏‌ترین تهدیداتی است که امنیت داده‏‌ها و پایداری کسب و کار آن‌ها را تهدید می‌‏کند. ۵۱ درصد آن‌ها تهدیدات سایبری را «بسیار جدی» و یا «جدی» توصیف کرده‌‏اند. این گروه معتقدند حملات سایبری باعث اختلال در فرایند کسب و کار آن‌ها می‌‏شود. ۶۰ درصد از پاسخگویان نیز حملات سایبری را تهدیدی برای داده‏‌ها و یا حقوق مالکیت فکری (IP) خود دانسته بودند. در این میان مدیران شرکت‌‏های نرم‌‏افزاری که در این مطالعه شرکت کرده بودند، بیش از مدیران شرکت‏‌های بخش مراقبت بهداشتی یا عرضه‌‏کنندگان محصولات سخت‌‏افزاری از تهدیدات سایبری بیم داشتند.
یافته‌‏های این مطالعه نشان می‌‏دهد بخش زیادی از پاسخگویان نسبت به امنیت کنونی داده‏‌های خود تا حدی اطمینان خاطر دارند. ۳۵ درصد از آن‌ها گفته بودند نسبت به امنیت داده‏‌های خود «کاملاً» مطمئن هستند. ۵۷ درصد نیز اطمینان خود را در سطح «متوسط» اعلام کرده بودند. در مقابل، بخش زیادی از این کسب و کار‌ها نسبت به تمهیدات امنیتی اتخاذشده از سوی شرکای خود چندان اطمینان خاطر نداشتند. فقط ۱۶ درصد از پاسخگویان گفته بودند نسبت به تمهیدات امنیتی شرکای خود اطمینان «کامل» دارند.
این مطالعه همچنین نشان داده است که حدود نیمی از کسب وکار‌ها از پایگاه‏‌های پردازش ابری عمومی برای ذخیره داده‏‌ها و اطلاعات خود استفاده می‌‏کنند. به نظر می‌‏رسد شرکت‏‌های نرم‌‏افزاری در زمینه استفاده از خدمات پردازش ابری عمومی نسبت به دیگر شرکت‏‌ها جسور‌تر هستند.
باب کرلی، مدیر بخش خدمات شرکتی بانک سیلکون ولی در این زمینه گفته است: این پیمایش نشان می‌‏دهد خطر حملات سایبری فقط یک هیاهو و اغراق نیست. شرکت‌‏هایی که در بخش تولید فناوری فعال هستند، و بویژه شرکت‌‏های نرم‌‏افزاری، خود را در مواجهه با این خطرات حس می‌‏کنند و به همین دلیل پیوسته ناچارند منابع لازم برای مقابله با حملات سایبری را افزایش دهند و در مقابل از رشد کسب و کار خود چشم بپوشند. این امر تأثیر زیادی بر رشد شرکت و در ‌‌نهایت بر کل اقتصاد خواهد داشت.
همکاران سیستم

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد