درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55308صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 20 خرداد 1403 - 18:22
شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، جدیدترین شماره خود را با موضوع "رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات" منتشر می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، جدیدترین شماره خود را با موضوع "رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات" منتشر می‌کند.

این شماره از فصلنامه به بررسی نقش روابط‌عمومی در عصر دیجیتال، هوش مصنوعی، و سایر تحولات مهمی می‌پردازد که در حال شکل‌دهی به دنیای امروز هستند.

مخاطبان:

- مدیران، کارشناسان و فعالان روابط‌عمومی
- اساتید و دانشجویان رشته‌های علوم ارتباطات و روابط‌عمومی
- علاقه‌مندان به حوزه ارتباطات و بازاریابی

ارزش پیشنهادی:

- ارائه جدیدترین اطلاعات و دانش در خصوص روابط‌عمومی در عصر تحولات
- بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی روابط‌عمومی در دنیای دیجیتال
- معرفی رویکردها و ابزارهای نوین در حوزه روابط‌عمومی
- ارائه راهکارهای عملی برای ارتقای اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی

نقش هوش مصنوعی در این تصویر

تصویر جلد فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، شماره 67، بر نقش هوش مصنوعی در روابط‌عمومی در عصر تحولات تمرکز دارد. در این تصویر، یک مغز انسان با شبکه‌ای از اتصالات عصبی به تصویر کشیده شده است که نمادی از قدرت هوش مصنوعی در ارتقای ارتباطات و تعاملات است.

در گوشه‌ای از تصویر، یک گوشی هوشمند به نمایش گذاشته شده است که نشان‌دهنده استفاده از هوش مصنوعی در ابزارها و پلتفرم‌های نوین روابط‌عمومی است.

در مجموع، این تصویر نمادی از پویایی و تحول روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی است و به مخاطبان نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از این فناوری برای ارتقای اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی استفاده کرد.

 

مشخصات:
 

• این فصلنامه در بهار 1403 منتشر شده است.
• 56 صفحه دارد.
• قیمت آن 300000 تومان است.
 

نکات تکمیلی

فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی به صورت فصلی منتشر می‌شود و شامل مقالات، مصاحبه‌ها، گزارش‌ها و اخبار مربوط به حوزه روابط‌عمومی است.
 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد