درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 15:02   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، قادر به ساخت جلوه‌ای موثر از دولت نزد افکار عمومی است
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55307صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 21 خرداد 1403 - 08:00
یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات و چالش‌های پیش روی این حوزه، 23 خرداد 1403 در تهران برگزار می‌شود. این رویداد مهم فرصتی مغتنم برای مدیران، کارشناسان و فعالان روابط‌عمومی خواهد بود تا ضمن آشنایی با جدیدترین رویکردها و ابزارها، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و برای ارتقای جایگاه و عملکرد این حرفه در ایران، راهکارهای عملی ارائه دهند.
  

 

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات و چالش‌های پیش روی این حوزه، 23 خرداد 1403 در تهران برگزار می‌شود. این رویداد مهم فرصتی مغتنم برای مدیران، کارشناسان و فعالان روابط‌عمومی خواهد بود تا ضمن آشنایی با جدیدترین رویکردها و ابزارها، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و برای ارتقای جایگاه و عملکرد این حرفه در ایران، راهکارهای عملی ارائه دهند.

نقش محوری هوش مصنوعی در روابط‌عمومی نوین

یکی از محورهای اصلی این اجلاس، بررسی نقش هوش مصنوعی در روابط‌عمومی نوین است. در این بخش، متخصصانی برجسته مانند آقای حسین امامی و خانم میکایا تورموند به بحث در مورد چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقای اثربخشی ارتباطات درون‌سازمانی، تعاملات انسانی در دنیای دیجیتال و جایگاه روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی می‌پردازند.

مدیریت در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها

علاوه بر هوش مصنوعی، مدیریت در روابط‌عمومی نیز از دیگر موضوعات کلیدی مورد بحث در این اجلاس خواهد بود. اساتید و مدیران باتجربه‌ای مانند آقای باقر ساروخانی و خانم عسل آغاز، به بررسی الگوهای نوین مدیریت توجه و جلب توجه در روابط‌عمومی، چالش‌های جذب و نگهداشت استعدادها در این حوزه و راه‌حل‌های عملی برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابط‌عمومی در سازمان‌ها می‌پردازند.

فناوری در خدمت روابط‌عمومی اثربخش

استفاده از فناوری‌های نوین برای ارتقای اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی، از دیگر محورهای مورد بحث در این اجلاس خواهد بود. در این بخش، متخصصانی مانند آقای حمیدرضا کشاورز و آقای علیرضا الیادرانی به ارائه تجربیات خود در زمینه استفاده از هوش مصنوعی برای رصد و تحلیل فضای مجازی، مدیریت نگارش و ویرایش محتوای روابط‌عمومی و به‌کارگیری ابزارهای نوین برای ارتقای کیفیت پیام‌رسانی می‌پردازند.

 

ادای احترام به یاد و خاطره دکتر سید وحید عقیلی

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی فرصتی خواهد بود تا ضمن بررسی آخرین تحولات و چالش‌های پیش روی این حوزه، یاد و خاطره دکتر سید وحید عقیلی، استاد برجسته علم ارتباطات را گرامی بداریم.

دکتر عقیلی که در سال 1403 دار فانی را وداع گفت، سهم بسزایی در ارتقای دانش و جایگاه روابط‌عمومی در ایران ایفا کرد. ایشان با تالیفات و ترجمه‌های متعدد، تدریس در دانشگاه‌های معتبر و ارائه سخنرانی‌های علمی در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، نقش مهمی در تربیت نسل‌های متعددی از متخصصان ارتباطات در کشور داشتند.

تعهد دکتر عقیلی به پژوهش و آموزش، الهام‌بخش نسل‌های متعددی از فعالان ارتباطات در ایران بوده است.

رونمایی از کتاب و تقدیر از برگزیدگان

در حاشیه این اجلاس، از کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" که مجموعه مقالات بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران را دربرمی‌گیرد، رونمایی خواهد شد. همچنین، از برگزیدگان روابط‌عمومی ایران که در سال گذشته عملکردی درخشان داشته‌اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد