درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55306صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 20 خرداد 1403 - 14:45
پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
گزارش جرمی گلدمن، 6 ژوئن 2024 - استفاده از موتورهای جستجوی سنتی، به‌ویژه در میان جمعیت جوان‌تر که به طور فزاینده‌ای به رسانه‌های اجتماعی و دستگاه‌های تلفن همراه برای نیازهای اطلاعاتی خود روی می‌آورند، در حال کاهش است. یک نظرسنجی جدید توسط Forbes Advisor و Talker Research نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در رفتار جستجو در بین نسل‌ها است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || استفاده از موتورهای جستجوی سنتی، به‌ویژه در میان جمعیت جوان‌تر که به طور فزاینده‌ای به رسانه‌های اجتماعی و دستگاه‌های تلفن همراه برای نیازهای اطلاعاتی خود روی می‌آورند، در حال کاهش است.

یک نظرسنجی جدید توسط Forbes Advisor و Talker Research نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در رفتار جستجو در بین نسل‌ها است.

این مطالعه که بر روی 2000 آمریکایی انجام شده است، نشان داد که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در حال تبدیل شدن به ابزارهای اصلی جستجو برای بسیاری از افراد هستند.

- نسل زد، ۲۵ درصد کمتر از نسل ایکس از گوگل برای جستجو استفاده می‌کند.

- تنها 64 درصد از نسل زد از موتورهای جستجو برای کشف نام تجاری استفاده می‌کنند، در حالی که این رقم برای بچه‌ها 94 درصد است.

- با این حال، یک نکته مثبت برای گوگل وجود دارد: 57 درصد از مردم از یوتیوب به همان روشی که از گوگل استفاده می‌کنند برای جستجوی اطلاعات استفاده می‌کنند.

افزایش جستجوی اجتماعی

- تقریباً از هر چهار نفر (24%) یک نفر از پاسخ‌دهندگان عمدتاً از رسانه‌های اجتماعی برای جستجو استفاده می‌کنند.

- 46 درصد از نسل زد و 35 درصد از هزاره‌ها رسانه‌های اجتماعی را به موتورهای جستجوی سنتی ترجیح می‌دهند.

- 44 درصد از نسل زد روزانه برندهای جدیدی را در رسانه‌های اجتماعی کشف می‌کنند.

- تیک‌تاک برای جستجو در موضوعاتی مانند مو و آرایش (40%) و ایده‌های هدیه (40%) توسط نسل زد نسبت به گوگل محبوب‌تر است.

- اینستاگرام محبوب‌ترین دسته جستجو، برندهای مد (12%) است.

- کاربران فیس‌بوک به طور مکرر اخبار و امور جاری و دستورالعمل‌ها و ایده‌های غذایی را جستجو می‌کنند.

مسائل مربوط به موبایل

یک سوم پاسخ‌دهندگان فقط از طریق تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی دارند. این روند در میان هزاره‌ها (39٪) و نسل زد (40٪) قوی‌تر است.

برداشت ما

- داده‌ها نشان‌دهنده یک تغییر اساسی در نحوه رویکرد نسل‌های مختلف به جستجو است.

- ترجیح نسل زد برای رسانه‌های اجتماعی نسبت به موتورهای جستجوی سنتی مانند گوگل، نشان‌دهنده تمایل به سمت پلتفرم‌هایی است که محتوای سریع و بصری جذاب ارائه می‌دهند.

- این تغییر صرفاً مربوط به راحتی نیست، بلکه منعکس کننده تغییرات عمیق تر در الگوهای مصرف دیجیتال است.

برای کسب و کارها

- کسب و کارهایی که می‌خواهند با مخاطبان جوان‌تر ارتباط برقرار کنند، باید حضور خود در رسانه‌های اجتماعی را در اولویت قرار دهند و اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها برای فرمت‌های موبایل و ویدیو بهینه شده است.

- استفاده قابل توجه از یوتیوب برای جستجو نشان می‌دهد که محتوای ویدیویی اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند.

- برندها باید در نظر بگیرند که چگونه می‌توانند ارزش ارائه دهند و توجه را در پلتفرم‌های ویدیویی جلب کنند.

- تأکید بر رویکردهای مبتنی بر موبایل و رسانه‌های اجتماعی برای مرتبط ماندن در این چشم‌انداز دیجیتال که به سرعت در حال تغییر است، کلیدی خواهد بود.
 

منبع انگلیسی: emarketer

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد