![](/media/image/1403/03/20/7701202-photo_2024-06-08_00-59-12.jpg)
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در اجلاس اخیر هوش مصنوعی Trailblazers در نیویورک، کارشناسان بازاریابی در مورد نقش هوش مصنوعی در صنعت خود بحث کردند.
نظرات مختلفی در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای کمک به تولید محتوای خلاقانه مخاطب وجود داشت.
برخی از نکات کلیدی:
- هوش مصنوعی میتواند به طور قابل توجهی کارایی بازاریابی را افزایش دهد.
- هوش مصنوعی مولد میتواند برای تولید انبوه فرمتهای متنی خلاقانه مانند کپینویسی، اسکریپت و ایدههای محتوا استفاده شود.
- با این حال، برخی از کارشناسان هشدار میدهند که هوش مصنوعی هنوز برای جایگزینی خلاقیت انسانی در بالاترین سطح آماده نیست.
- مهم است که از هوش مصنوعی به طور مسئولانه و اخلاقی استفاده شود و از خطرات بالقوه سوگیری و سوء استفاده آگاه باشید.
- آژانسهای بازاریابی که از هوش مصنوعی به طور مؤثر استفاده میکنند، در رقابت پیشرو خواهند بود.
آینده هوش مصنوعی در بازاریابی چیست؟
به نظر میرسد که هوش مصنوعی به ابزاری ضروری برای بازاریابان در سراسر صنایع تبدیل خواهد شد. با این حال، مهم است که از آن به عنوان ابزاری برای تکمیل خلاقیت انسان استفاده شود، نه جایگزینی آن.
هوش مصنوعی میتواند به بازاریابان کمک کند تا:
- کارآمدتر باشند.
- محتوای خلاقانه و شخصیسازیشدهتری تولید کنند.
- به مخاطبان خود در سطح عمیقتری برسند.
- بازگشت سرمایه (ROI) خود را بهبود بخشند.
آژانسهایی که میتوانند با هوش مصنوعی سازگار شوند و از آن به طور مؤثر استفاده کنند، در موقعیتی عالی برای موفقیت در سالهای آینده قرار خواهند داشت.
منبع انگلیسی: thedrum
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR
|