درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55305صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 20 خرداد 1403 - 13:30
نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
در اجلاس اخیر هوش مصنوعی Trailblazers در نیویورک، کارشناسان بازاریابی در مورد نقش هوش مصنوعی در صنعت خود بحث کردند. نظرات مختلفی در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای کمک به تولید محتوای خلاقانه مخاطب وجود داشت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در اجلاس اخیر هوش مصنوعی Trailblazers در نیویورک، کارشناسان بازاریابی در مورد نقش هوش مصنوعی در صنعت خود بحث کردند.

نظرات مختلفی در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای کمک به تولید محتوای خلاقانه مخاطب وجود داشت.

برخی از نکات کلیدی:

- هوش مصنوعی می‌تواند به طور قابل توجهی کارایی بازاریابی را افزایش دهد.

- هوش مصنوعی مولد می‌تواند برای تولید انبوه فرمت‌های متنی خلاقانه مانند کپی‌نویسی، اسکریپت و ایده‌های محتوا استفاده شود.

- با این حال، برخی از کارشناسان هشدار می‌دهند که هوش مصنوعی هنوز برای جایگزینی خلاقیت انسانی در بالاترین سطح آماده نیست.

- مهم است که از هوش مصنوعی به طور مسئولانه و اخلاقی استفاده شود و از خطرات بالقوه سوگیری و سوء استفاده آگاه باشید.

- آژانس‌های بازاریابی که از هوش مصنوعی به طور مؤثر استفاده می‌کنند، در رقابت پیشرو خواهند بود.

آینده هوش مصنوعی در بازاریابی چیست؟

به نظر می‌رسد که هوش مصنوعی به ابزاری ضروری برای بازاریابان در سراسر صنایع تبدیل خواهد شد. با این حال، مهم است که از آن به عنوان ابزاری برای تکمیل خلاقیت انسان استفاده شود، نه جایگزینی آن.

هوش مصنوعی می‌تواند به بازاریابان کمک کند تا:

- کارآمدتر باشند.

- محتوای خلاقانه و شخصی‌سازی‌شده‌تری تولید کنند.

- به مخاطبان خود در سطح عمیق‌تری برسند.

- بازگشت سرمایه (ROI) خود را بهبود بخشند.

آژانس‌هایی که می‌توانند با هوش مصنوعی سازگار شوند و از آن به طور مؤثر استفاده کنند، در موقعیتی عالی برای موفقیت در سال‌های آینده قرار خواهند داشت.

 

 

منبع انگلیسی: thedrum

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد