درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 13:32   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55304صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 19 خرداد 1403 - 17:59
آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
مطالعه جدیدی که توسط نینجاهای بازاریابی اینترنتی انجام شده است نشان می‌دهد که داشتن تعداد زیادی بک‌لینک‌ برای رتبه‌بندی در 10 رتبه برتر گوگل ضروری است. این مطالعه نشان داد که بیش از 96 درصد از وب‌سایت‌هایی که در 10 رتبه برتر قرار دارند، بیش از 1000 بک‌لینک‌ از دامنه‌های منحصر به فرد دارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مطالعه جدیدی که توسط نینجاهای بازاریابی اینترنتی انجام شده است نشان می‌دهد که داشتن تعداد زیادی بک‌لینک‌ برای رتبه‌بندی در 10 رتبه برتر گوگل ضروری است.

این مطالعه نشان داد که بیش از 96 درصد از وب‌سایت‌هایی که در 10 رتبه برتر قرار دارند، بیش از 1000 بک‌لینک‌ از دامنه‌های منحصر به فرد دارند.

در حالی که گوگل گفته است که بک‌لینک‌ دیگر یکی از سه فاکتور برتر رتبه‌بندی نیستند، این مطالعه نشان می‌دهد که آنها هنوز هم بسیار مهم هستند.

وب‌سایت‌هایی که بک‌لینک‌های بیشتری دارند، به طور کلی دارای رتبه‌بندی بهتری هستند.

با این حال، همه بک‌لینک‌ها برابر نیستند. کیفیت بک‌لینک‌ها به اندازه کمیت آنها مهم است. بک‌لینک‌ها از وب‌سایت‌های معتبر با متن لنگر مرتبط، ارزش بیشتری دارند.

نکات پایانی

- بیش از 96 درصد از وب‌سایت‌هایی که در 10 رتبه برتر گوگل قرار دارند، بیش از 1000 بک‌لینک‌ از دامنه‌های منحصر به فرد دارند.

- تنها 0.3 درصد از وب‌سایت‌هایی که در 10 رتبه برتر قرار دارند، کمتر از 100 بک لینک دارند.

- میانگین تعداد بک‌لینک‌ برای رتبه‌بندی در 10 رتبه برتر برای عبارات جستجوی محلی 164 است.

- کیفیت بک‌لینک‌ به اندازه کمیت آنها مهم است.

مطالعه نینجاهای بازاریابی اینترنتی تأیید دیگری بر این موضوع است که بک‌لینک‌ها هنوز هم برای سئو مهم هستند.

اگر می‌خواهید در رتبه‌بندی گوگل رتبه بالایی داشته باشید، باید بر ایجاد بک‌لینک‌ با کیفیت از وب‌سایت‌های معتبر تمرکز کنید.

در اینجا چند نکته برای ایجاد بک‌لینک‌ آورده شده است:

محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید: بهترین راه برای جذب بک‌لینک‌ها، تولید محتوایی است که مردم بخواهند آن را به اشتراک بگذارند.

پست مهمان بنویسید: نوشتن پست مهمان در وب‌سایت‌های دیگر راهی عالی برای کسب بک‌لینک‌ است.

با وبلاگ‌نویسان و اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید: با وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها در حوزه خود ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید محتوای شما را به اشتراک بگذارند یا به آن لینک دهند.

در دایرکتوریها و فهرست‌ها ثبت‌نام کنید: وب‌سایت خود را در دایرکتوریها و فهرست‌های مرتبط ثبت‌نام کنید.

در رسانه‌های اجتماعی فعال باشید: در رسانه‌های اجتماعی فعال باشید و محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

با صبر و حوصله و تلاش، می‌توانید بک‌لینک‌های با کیفیت بالا ایجاد کنید و رتبه‌بندی گوگل خود را بهبود بخشید.

منبع انگلیسی: searchengineland
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد