درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 15:11   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، قادر به ساخت جلوه‌ای موثر از دولت نزد افکار عمومی است
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55301صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 19 خرداد 1403 - 16:56
دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری این کنفرانس با بیان این مطلب افزود: در دنیای پر رقابت امروز روابط‌عمومی به عنوان یکی از ارکان حیاتی در صنعت بانکداری شناخته می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، مهرماه سال‌ جاری و با موضوع «روابط‌عمومی و صنعت بانکداری» برگزار خواهد شد.


به گزارش دبیرخانه دایمی کنفرانس روابط‌عمومی، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری این کنفرانس با بیان این مطلب افزود: در دنیای پر رقابت امروز روابط‌عمومی به عنوان یکی از ارکان حیاتی در صنعت بانکداری شناخته می‌شود.


کاظمی‌دینان گفت: این واحد نه تنها به ارتقاء تصویر و اعتبار بانک‌ها و بنگاه‌های مالی و اقتصادی کمک می‌کند، بلکه نقش بسزایی در ایجاد اعتماد و تعامل مثبت با مشتریان، سهامداران و جامعه ایفا بر عهده دارد.


وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها از طریق برنامه‌ریزی در حوزه‌های ارتباطی استراتژیک، تبلیغات و مدیریت صحیح ارتباطات رسانه‌ای به کمک بانک‌ها می‌آیند تا تصویری مثبت و متمایز در ذهن مشتریان و جامعه ایجاد و در مواقع بحرانی، نظیر مسائل مالی یا اتفاقات غیرمنتظره، با اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح، ارائه توضیحات لازم و مدیریت افکار عمومی نقش مهمی در کنترل و مدیریت وضعیت ایفا می‌کنند.


رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران در ادامه ارتباط با مشتریان، فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی، توسعه ارتباطات داخلی و تحقیقات و ارزیابی را به عنوان بخشی دیگر از فعالیت‌ها و وظایف روابط‌ عمومی‌های بانک‌ها برشمرد و افزود: روابط‌عمومی به عنوان رابط میان بانک و ذی‌نفعان عمل می‌کند و با تقویت این ارتباطات، به بانک‌ها کمک می‌کند تا در محیطی پویا و چالش‌برانگیز به موفقیت دست یابد.


کاظمی‌دینان در ادامه بیان کرد: با توجه به نقش پررنگ و تاثیرگذار روابط‌عمومی در موفقیت و یا عدم موفقیت بانک‌ها و بنگاه‌های مالی و اقتصادی، اعضای شورای سیاست‌گذاری دبیرخانه دایمی کنفرانس روابط‌ عمومی تصمیم گرفتند تا با همکاری باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران نسبت به برگزاری دهمین دوره این کنفرانس با موضوع اصلی «روابط‌عمومی و صنعت بانکداری» در مهرماه سال‌ جاری اقدام نمایند.


رئیس شورای سیاست‌گذاری دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت در پایان اعلام کرد محورهای این کنفرانس به زودی اعلام خواهد شد.

دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع «روابط‌عمومی و صنعت بانکداری» مهرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.


علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس می‌توانند به سایت www.prconference.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد