درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 15:15   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، قادر به ساخت جلوه‌ای موثر از دولت نزد افکار عمومی است
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55300صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 21 خرداد 1403 - 08:20
مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
این مطالعه نشان می‌دهد که در زمان بحران‌های مخرب، نقش استراتژیک مدیرعامل در ارتباطات داخلی سازمانی بیش از هر زمان دیگری حیاتی شده است. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه ارتباطات مدیر عامل عمیقاً بر احساس عدم اطمینان، رفاه روانی و اعتماد کارکنان تأثیر می‌گذارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این مطالعه نشان می‌دهد که در زمان بحران‌های مخرب، نقش استراتژیک مدیرعامل در ارتباطات داخلی سازمانی بیش از هر زمان دیگری حیاتی شده است. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه ارتباطات مدیر عامل عمیقاً بر احساس عدم اطمینان، رفاه روانی و اعتماد کارکنان تأثیر می‌گذارد.

 

 برای متخصصان ارتباطات، این امر بر ضرورت تمرکز بر مدیران عامل به عنوان رهبران ارتباطی در طول بحران تأکید می‌کند. آنها صرفاً چهره‌های شخصیتی نیستند، بلکه صدای سازمان هستند که می‌توانند به طور قابل توجهی، خوب یا بد، ادراکات و نگرش‌های کارکنان را شکل دهند.

 

این امر به نوبه خود می تواند به کاهش عدم اطمینانی که می تواند بر سلامت روان کارکنان تأثیر منفی بگذارد، کمک کند.

اقدامات عملی:
 

- رهبران باید در طول بحران به طور منظم و صادقانه با کارکنان خود ارتباط برقرار کنند.
- آنها باید احساسات و نگرانی های کارکنان را به رسمیت بشناسند و حمایت عاطفی ارائه دهند.
- آنها باید پیام های امیدوارکننده و خوش بینانه را به اشتراک بگذارند و بر تعهد خود به سازمان تأکید کنند.
- آنها باید اقدامات خود را برای کاهش عدم اطمینان و ایجاد ثبات انجام دهند.

 

با پیروی از این دستورالعمل ها، رهبران می توانند به ایجاد محیطی کاری اعتمادآفرین و حمایتی در طول بحران کمک کنند که به نفع همه خواهد بود.

منابع:
 


Men, L. R., Yuan, X., & Sun, S. (2021). The impact of leadership communication on employee trust during a crisis: A TAEO framework approach. Journal of Communication Management, 25(1), 1-22.

 

نویسنده: دکتر Linjuan Rita Men و همکاران
منبع انگلیسی: IPR

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد