درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 19:21   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، قادر به ساخت جلوه‌ای موثر از دولت نزد افکار عمومی است
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55294صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 19 خرداد 1403 - 15:51
لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
لینکدین اخیراً تعدادی پروفایل جعلی را که ادعا می‌کردند کارمند شرکت استخدام روابط‌عمومی Phifer & Co هستند را حذف کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || لینکدین اخیراً تعدادی پروفایل جعلی را که ادعا می‌کردند کارمند شرکت استخدام روابط‌عمومی Phifer & Co هستند را حذف کرده است.

این پروفایل ها توسط Brian Krebs، کارشناس امنیتی، کشف شدند که متوجه شد آنها از عکس‌های استوک و اطلاعات جعلی استفاده می‌کنند. برخی از پروفایل ها نام‌هایی را با افرادی که به طور خشونت آمیز کشته شده بودند به اشتراک می‌گذاشتند.

لینکدین در هر دوره گزارش ده ماهه، ده‌ها میلیون حساب جعلی را مسدود می‌کند. اکثر این حساب‌ها (بیش از 95 درصد) به طور خودکار توسط سیستم‌های دفاعی پلتفرم قبل از اینکه حتی توسط کاربران گزارش شوند، شناسایی و مسدود می‌شوند.

لینکدین پلتفرمی برای متخصصان است که در آن افراد به دنبال شغل، با هم ارتباط برقرار می‌کنند و فرصت‌های شغلی را پیدا می‌کنند.

استفاده از پروفایل های جعلی نقض خط‌مشی‌های لینکدین است.

این پلتفرم از فناوری‌های مختلفی از جمله دفاع خودکار و بررسی‌های دستی برای شناسایی و حذف حساب‌های جعلی استفاده می‌کند.

کاربران می‌توانند پروفایل های جعلی را برای بررسی به لینکدین گزارش دهند.

سوالات متداول:

س: چرا افراد پروفایل های جعلی در لینکدین ایجاد می‌کنند؟
دلایل مختلفی وجود دارد که چرا افراد ممکن است پروفایل های جعلی در لینکدین ایجاد کنند. برخی از افراد ممکن است سعی کنند سابقه کاری خود را تحت تأثیر قرار دهند یا فرصت‌های شغلی بهتری پیدا کنند. برخی دیگر ممکن است سعی کنند برای کلاهبرداری یا سایر فعالیت‌های مخرب از پلتفرم سوءاستفاده کنند.

س: لینکدین برای جلوگیری از ایجاد پروفایل های جعلی چه کاری انجام می‌دهد؟
لینکدین از ترکیبی از فناوری‌ها و فرآیندهای دستی برای جلوگیری از ایجاد پروفایل های جعلی استفاده می‌کند. این شامل دفاع خودکار، بررسی انسانی و گزارش توسط کاربران است.

س: اگر فکر می‌کنم با یک پروفایل جعلی روبرو شده‌ام چه کاری باید انجام دهم؟
اگر فکر می‌کنید با یک پروفایل جعلی روبرو شده‌اید، می‌توانید آن را به لینکدین گزارش دهید. برای انجام این کار، به نمایه بروید و روی دکمه "گزارش" کلیک کنید.

منبع انگلیسی: پروووک مدیا
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


  مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد


  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد